Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

środa, 20 czerwca 2012

Emily_Konik

 Podejrzewana o kradzież konia. Wiele osób mówi że jest uczciwa. I mówię Wam ( z uwagi na komentarze ) że piszę PODEJRZANA nie OSZUST nie mam dowodów!
Login: Emily_Konik 
Został uznany za oszusta ponieważ: 
komentarz: Powód:Ukradła mojej koleżance jej ukochanego mustanga.
Kiedy chciała go od niej odkupić zażądała za niego ogromnej sumy w wysokości 500 000eq.

45 komentarzy:

  1. to uczciwa graczka.nic nikomu nie ukradła, a 7 punktów karmy ma tylko dla tego że pomagała oszukanym osobom odzyskać konie i rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie

      Emily_Konik

      Usuń
    2. Jest bardzo miła!Nigdy by tego nie zrobiła!NIGDY!ZROZUMCIE!
      Nie wiem jak mozna ja o to osadzać!
      Ludzie ona nic nie zrobiła...
      Nie znam jej w realu to fakt ale za to zanm ja w grze i to dość dobrze i ona NIE oszukuje!
      Ludzie przestańcie bezpowodów osądzać i nazywać oszustami!

      Usuń
  2. wiele razy wymieniałam się z nią końmi z DJ, ja zawsze wystawiałam pierwsza i ani razu mnie nie oszukała.jest miła i uczciwa i na pewno tego nie zrobiła.7 punktów karmy ma dla tego że pomagała oszukanym osobą

    Laurencja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak z handlem ale ode mnie wyłudzała hasło....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie co ludzie, jesteście mega *** nic takiego nie było -.- nie jestem idiotką

      Emily_Konik

      Usuń
    2. Ej dobra ściśnijcie dupy powalone dzieci słońca -.- Emily_Konik to uczciwa graczka a jak nie wiecie jak straciła karmę i przez co to zamknąć te ryje ! -.- emily_Konik próbowała pomagać oszukanym osobom ale później Ow zaczęła za to ją karać więc łaskawie Po***** zamknijcie sie i ogarnijcie te d**y bo normalnie dałna można od was sie zarazć
      ~~ kate87812 (naserio mnie wkurzyliście dziecuchy)

      Usuń
    3. Z 1 odpowiedzią, że NIKOGO NIE OSZUKAŁAM - ZGADZAM SIĘ

      Ale z podpunktem o wyłudzaniu hasła NIE ! NICZEO TAKIEGO NIE BYŁO.

      kate - dziękuję ;)


      Emily_Konik

      Usuń
  4. mnie raz oszukała, nie jest uczciwą graczką.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha jasne, nie jestem głupia -.-

      Usuń
    2. ciśnij się nikt ci i tak nie uwierzy ...
      ~~kate87812

      Usuń
    3. ciśnij się nikt ci i tak nie uwierzy ...
      ~~kate87812 <<<< do tego jak coś komentarz : mnie raz oszukała, nie jest uczciwą graczką.!
      nie do Emily_Konik

      Usuń
  5. Nie wiem czy jest uczciwa, ale gdy chciałam kupić od niej zwykłego Knabstrupa(ogiera), zażądała potężnej ilości rzeczy z CR, chciała 2 razy kamień filozoficzny i 2 razy złote jabłko, chociaż miałam to wszystko, to nawet nie zapłaciłabym 1 jabłka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po za tym ma 7 punktów karmy, nie sądzę aby była to uczciwa graczka.

      Usuń
    2. Knabstrupy, był wtedy nową rasą więc były tyle warte.

      Usuń
    3. Ja ja jej wysłałam wiadomość o tym że chcę kupić Knabstrupa 2 dni temu.
      A na sprzedażach można je kupić po 10000 equus!
      Oto dowód:
      http://www.howrse.pl/marche/vente/voir?id=8647403&requete=marche%2Fvente%2F%3FchevalType%3D%26race%3D26%26ageComparaison%3Dg%26age%3D0%26prixComparaison%3Dg%26prix%3D0%26passComparaison%3Dg%26pass%3D0%26sexe%3D%26competencesComparaison%3Dg%26competences%3D0%26genetiqueComparaison%3Dg%26genetique%3D0%26excellenceComparaison%3Dg%26excellence%3D0%26blupComparaison%3Dg%26blup%3D0%26rall%3D%26r23%3D%26r13%3D%26r22%3D%26r26%3D%26r6%3D%26r8%3D%26r1%3D%26r11%3D%26r2%3D%26r5%3D%26r15%3D%26r20%3D%26r4%3D%26r21%3D%26r10%3D%26r9%3D%26r7%3D%26r24%3D%26r25%3D%26r19%3D%26r3%3D%26r14%3D%26r12%3D%26gestation%3D0%26selle%3D%26bride%3D%26enduranceComparaison%3Dg%26endurance%3D0%26vitesseComparaison%3Dg%26vitesse%3D0%26dressageComparaison%3Dg%26dressage%3D0%26galopComparaison%3Dg%26galop%3D0%26trotComparaison%3Dg%26trot%3D0%26sautComparaison%3Dg%26saut%3D0%26advanced%3D0%26tri%3DexpirationDate%26sens%3DDESC%26submit%3D
      I to klacz!
      Do negocjacji!

      Usuń
    4. dobra dobra ale to chyba nie świadczy o oszustwie tak ? może zmieniła zdanie OMG ...

      Usuń
    5. Ale gdybym wystawiła pierwsza konia, to chyba nie wiadomo czy by mi później wystawiła konia.
      I może nie świadczy o oszustwie, ale podejrzenia zawsze są.

      Usuń
  6. no chyba tą co pisała to coś kąpletnie po******* -.- to uczciwa osoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    To ja Emily_Konik
    Czy możesz podać login tej osoby której niby "ukradłam mustanga", chyba zacznę nagrywać to co piszę, bo jak widać zrobiłam coś o czym nie wiem.
    Nie polecam w 100 procentach z tej strony.
    No cóż, to już nie moja wina, że to że kupuję szybko konie zostaje uznawane za oszustwo.
    Żegnam.
    I liczę na odpowiedź, chyba że stchórzyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Emily_Konik jest uczciwym graczem. Zawsze jest bardzo miła , rozsądna. Ma bardzo fajne promocje... Jak np. danie koniowi łez i odesłanie go z powrotem . Przecież łzy daje się koniowi który ma ok 900 um! Ja dużo razy się z nią wymieniałam jak i dawałam konie do łez, ona je odsyłała wraz z łzami. Także mogę ją tylko polecić, jestem też bardzo ciekawa czy ta sprawa się rozwiąże,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Emily_Konik jest UCZCIWĄ i MIŁĄ osobą!
    Jak można oskarżać gracza, który pomagał innym graczom howrse.pl odzyskiwać ukradzione konie i jeszcze na tym dostał karę (-3 pkt Karmy) ?!
    Że komuś kupił na bezpośredniej konia to UCZCIWIE a nie przez kradzież. To nie jej wina, że ma szybki internet, a później jest obarczana mianem oszusta.
    Wymieniam się z tą graczką i w żadnym wypadku NIE jest oszustką, złodziejką czy kimś takiego pokroju.
    Przykro mi słyszeć, że osoba uczciwa jest uznawana za oszusta.
    Zastanówcie się co piszecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)

      Mam nadzieję, że takie osoby zniszczą, które posądzają mnie o oszustwo ; d

      Usuń
    2. ja również popieram ! trzeba to zgłośić ! nie można tak karać osoby , która jest uczciwa

      Usuń
    3. popieram (jak coś to ja kate87812 wpisałam hyhym bo nie mogło wpisywac cyfer)

      Usuń
  10. No chyba was dupa boli to jeden z najuczciwszych graczy na howrse! Została niesłusznie osądzona!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również się z nią wymieniałam raz czy dwa i nie mam żadnych zarzótów, a już napewno co do jej uczciwości ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. To bardzo uczciwy gracz, nie mogę się do niczego przyczepić.
    Hitana

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracz w 100% uczciwy , wielokrotnie dokonywałam z nią transakcji i nie było żadnych problemów. POLECAM do uczciwych i pewnych wymian jak i sprzedaży !

    Angelo

    OdpowiedzUsuń
  14. ona jest uczciwa ,mia nigdy nie oszukuje

    OdpowiedzUsuń
  15. To bardzo uczciwa graczka serdecznie dziękuje za wymiane .

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tam, ona ma 7 pkt, za to że pomagała walczyć z oszustami i Owlient uznał to za nieuprzejmość i zabrali jej 4 pkt.!

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteście żałośni, te koniki na howrse nic nie czują są tylko zbiorami pixeli, a wy traktujecie je jak żywe istoty -.- czepiacie się jak ktoś odda fajne px do schroniska, a tak naprawdę nie wiecie dlaczegoł np. jest już stary i nie ma KF, osoba nie chce mieć dużo ich w tym "niebie" więc oddaje. lol -,-

    OdpowiedzUsuń
  18. Oliwia napisała "podejrzana"!!! Nikt nie wie, czy to zrobiła! -.- Podejrzana i już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu ktoś napisał że tak niby zrobiła nie mam dowodów że tak zrobiła! Dlatego napisałam tylko że podejrzana!

      Usuń
    2. Są dowody: Ogarnijcie dupę! Co wam takiego zrobiła? Oli Wia, weź bądź normalna i porozmawiajz nią czy to prawda, a nie. Już wstawiasz informacje, że ktoś nagadał że jest oszutką. ;-; Dziękuje za uwagę ;3

      Usuń
  19. Po co ciągnąć tą dyskusję?
    I tak już jej nie ma na Howrse...

    OdpowiedzUsuń
  20. Emily_ Konik została ( jej konto ) skasowana ... JAKIM PRAWEM ????????Mi ktoś narobił multikont i wchodził mi na konto przez co mi je skasowali. a Emily chciała tylko pomagać innym !!!!
    dawniej wika_007 Dziś Wika_007
    Emily_Konik to dziś EverybodyLie

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje. kolegowałam się z Emily_konik, a przez ten blog ona usunęła konto... A jeżeli chodzi o komentarz z 15 sierpnia, to proszę , nie podawaj więcej loginu do jej nowego konta, aby mogła w spokoju zacząć od nowa. Konto EverybodyLie też zostało usunięte...

    OdpowiedzUsuń