Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

czwartek, 31 maja 2012

♥Lilou♥

Oszust! Kradnie konta, a następnie je sprzedaje! Odkryłam, że kłamię w dawaniu kuponów - wcale nie da Wam gdzieś z 30 za zakup czegoś!
Login: ♥Lilou♥
>>>Link do profilu<<<
Jest oszustem ponieważ:
komentarz: Jest oszustem ponieważ: ukradła konto i teraz je sprzedaje. Ukradła też mojej koleżance konieikucyki.pl

Klaczka3 prowadzi kampanie odzyskaj konto

15 komentarzy:

  1. ups odwołuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zgłosić gracza Oha'io. Czemu? Zamówiłam u niego prezentację, on powiedział że dobrze i zapytał z czym ma być. Odpisałam. Po 2 tygodniach nie doszła do mnie, weszłam na jego profil. Napisał że już nie robi prezentacji. Zapytałam, czy mi jeszcze zrobi. Powiedział, że nie zamawiałam u niego prezentacji i może mnie zablokować. Nie jest to wprawdzie wykroczenie, ale denerwuje ludzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE PRAWDA!!! Może on nie ma czasu! ? albo poprostu nie zapłaciłaś mu a on ci nie dał. a pozatym jak cie denerwuje to twój problem dla mnie jest mily !

      Usuń
    2. Nie zapłaciłam, ponieważ mi jej nie dał i nawet o to nie wołał. A z resztą kłamał, bo napisał że nic do niego nie pisałam. To kłamstwo!

      Usuń
    3. Ej sory że się wtrącam ale ta sprawa niemusi być tak okrutnie trakotowana
      Animowy:
      Moje rozwiązanie jest takie: Albo od ciebie coś wyłudzał lub poprostu niemaczasu a zapłaciłeś temu graczowi?
      Jeśli tak poprostu okłamał jesli nie poprostu zrezygnował z robienia prezentacji i oże przez te 2 tygodnie wyjechał gdzieś na obuz kolonie wakacje itp i jeśli chcecie to dziwnie komentować to nieradze :) na howrse gram pod nickem babcia23 masz pytanie poprostu pisz

      Usuń
  3. Taaaaaaaak...Iże niby ta Lilou sprzedaje konto i dodaje 30 kuponów!!!NIe wierzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. oto jej prezka: ,,Sprzedam Konto lub je zamienię !Dodam jeszcze do tego konta 30kuponów!"

    Zgłaszam ją!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona kłamie. Zamienię konto lub dodam 30 kuponów? To są żarty. Jak to, żeby zmienić e-mail a dostaniesz 50 kuponów, szybciej zostaniesz z niczym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zgłosić graczkę Arizona500! Została kiedyś okradziona i teraz mści się na innych graczach! Jeśli ktoś dostanie od niej taką wiadomość:
    Hej, chciałabym kupic dla mojej koleżanki jakiegoś pięknego konika. Ty masz bardzo piękne. Co bys powiedziała na :
    ty mi dajesz konia z ZJ lub jednorożca lub pegaza
    ja ci daje klac jednorożca ,, Łucja'' I ma piąty żywioł i kf ) zobacz ją.
    Zależy mi na tym
    + fajan prezentacja.

    Ja wystawiłam. Ona od razu po kupnie konia mnie zablokowała!! Na howrse jestem Ilikehorse. Mój skradziony koń to Belissima. Uwaga na nią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też oszukała!!

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc mi napisała słowo w słowo to co wam ,lecz ja do moich koni z ZH jestem przywiązana i odrzuciłam propozycje...

      Usuń
    3. zapomniałam dodać że tak w ogóle to ta Arizona500 ma 0 pkt karmy !! Od razu widać ze to oszustka !!

      Usuń
  7. Przepraszam za zmienianie tematu, ale tacy co piszą, że dają darmowe kupony to proszą o hasło i wchodzą na konta tych aniwnych graczy i zabijają im konie, kradną equus i kupony, a nawet normalnie kasują konta.

    OdpowiedzUsuń
  8. gracz - KuPoN
    zabrał mi konto!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałbym zgłosić gracza English i Hanulqa . Oszustki kupiłem konia jednoroga i miałem się wymienić za KK lecz English gdyż chciałem jej napisać że wystawiłem a zablokowała mnie . Proszę uważać na nich . Login : Boocianx3
    Pozdroo Kamiśś~♥

    OdpowiedzUsuń