Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

sobota, 5 maja 2012

Bella123454321

OSZUST!
Niestety usunęła konto, nawet nie zdążyłam uchwycić linku do profilu.  Uważajcie na podobne loginy!
Login: Bella123454321
>> Konto usunięte <<
Został uznany za oszusta ponieważ: komentarz: "Nie oszukała mnie ,ale moją koleżankę...Dorota2266 (teraz znana jako Doris) grała sobie w Howrse ,gdy nagle Bella123454321 napisała do niej ,że wyjeżdża na parę dni a mianowicie:

"Hej! Widzę że masz dużo stażu:) Ponad 400 i nadal 10 punktów karmy więc chce się zapytać czy zaopiekujesz się moim kontem? ja wyjeżdżam na kilka dni i nie będe miała dostępu do internetu;( Podam ci hasło ,ok?"

Moja koleżanka odpisała:
"Tak...no mogę ,ale nie będę odpisywała na trafiające do Ciebie wiadomości:) I będę się logowała ,opiekowała końmi i wylogowywała."

Bella123454321 napisała:

"Mam jeden warunek ,ty podasz mi swoje hasło!"

Dorota2266:
"Aha...no to nie wiem...może jednak ,pa..."

Bella123454321:
"No proszę:'( chce mieć pewność że mnie nie oszukasz...poza tym ja nie będe miała dostępu do internetu a jak wruce to napisze do ciebie że już jestem;)"

Dorota2266:
"No dobra moje hasło to ...(haseł się nie podaje) ,ale teraz ty!"

Bella123454321:
"Ok ,moje hasło to ..."

Dorota2266:
"Dobra wyloguję się i sprawdzę ale ty się nie wyloguj;)"

Kilka minut później...

Dorota2266 ,chce się zalogować i nic!;(

Potem już jako Doris:
"Ej! Masz mi oddać konto! Moje konto Dorota2266! Albo napiszę na kontakt!"

Bella123454321 jakby nigdy nic:
"O co ci chodzi? Nie znam cię ,pa!"

I ją zablokowała...potem Doris zaczęła pisać na swoje konto:
"Oddaj mi je! Już się nie wywiniesz! Napisałam na kontakt i czekam na odpowiedź!"

Ona jako Dorota2266:
"Co? ja nic ci nie zrobiłam! Blokuje pa!"

Potem ja Mery510 loguje się na moje konto tak ok. 16:00 i..."Dorota2266 nie korzysta już z Howrse..."

Napisałam do niej ,czyli Doris:
"Dorota ,ta Bella123454321 usunęła Ci konto...przykro mi:'("

Źródło: Doris wszystkie te części rozmowy przekazała mi poprzez Prywatną pocztę.

Dziękuję Wam za to że chciało wam się to przeczytać;)"

8 komentarzy:

  1. wow! A nie sprawdziąłś najpierw ile ona miała punktów karmy?Ja to zawsze takich sprawdzam!A ona podała ci hasło do swojego konta tak?

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów osoba poszkodowana SAMA JEST SOBIE WINNA
    DO opcji współdzielenia nie ma potrzeby podawania swojego hasła.
    I gdzie tu wina Bella123454321?
    Zresztą przepisana "rozmowa" może być sfałszowana, chcę zobaczyć screena z nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może to ty jesteś Bella123454321? i się teraz bronisz!

      Usuń
    2. popieram anonima który napisał SAMA JEST SOBIE WINNA
      prawda ludzie to chyba oczywiste ze nie podaje sie haseł

      Usuń
  3. Wiesz że to twoja kolerzanka jest winna(po części)!!!???To ona podawała hasło!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. też gram w howrse i znam wiele takich przypadków ...
    Napotkałam sie kiedyś na Doris i wiem że to super osoba :D ...Ale na takich oszustów jak ta Bella zawsze trzeba uważać-nie podawać innym chaseł ,skąd można wiedzieć że ta osoba to oszust ?? ..Ale trzeba pamiętać NIE PODAWAĆ HASEŁ NIKOMU - mogła powiedzieć tak :nie..dzięki nie podaje nikomu swojego hasła ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam bardzo podobny przypadek tylko nie że graczka wyjechała tylko chciała aby opiekowałam się jej dzikim mustangiem . najpierw podałam mojej siostry (która i tak już nie chciała grac)a później moje (miałam na nim ponad 15 koni z zj* i kilka jednorogów ,pegazów)i zamieniliśmy się hasłami i to był koniec mojego byłego konta...
      zj-złote jabłko

      Usuń
  5. Ona też ukradła mi konto!
    Z KP i końmi z rozetami i 2 kuponami z UH,
    Ona mi podała hasło:
    Kochamkonienahowrse
    (jednym ciągiem), a to ......

    OdpowiedzUsuń