Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

niedziela, 6 maja 2012

kajahytysz, kajagrzelka i zafira50

BARDZO PODEJRZANY
Login: kajahytysz
>> Link do profilu <<
Został uznany za oszusta ponieważ: komentarz: "Moja siostra organizowała loterię. Jak zwykle zgłosiła się kajahytysz, taka co już długo pisała jej miło na PW. Zgłosiła się, siostra dała jej numerek. Nie spodobała się jej nagroda i zapytała się, czy może jeszcze raz. Siostra odpowiedziała że nie. Zaraz po tej wiadomości odpisała jej kajagrzelka i od razu zaczęła: "wybieram numerek nr..." Siostra wezwała mnie i odpisałysmy, że wiemy, że to multi i nie damy numerka. Potem znowu jakaś: zafira50. Całkowicie inny nick,ale rozpoznaliśmy. Mówiła, że te kaje to jej koleżanki, później że kuzynki... To było pomieszane. I tak co chwila jakaś pisała i się sprzeczała. Dowodów mieliśmy dużo, więc wreszcie wszystkie zablokowałyśmy. Proszę na nie uważać! Nie miały zbyt wiele punktów karmy, bo tak 7-9! Z tych multikont na pewno stale oszukuje"
DODATKOWO: "JUŻ SIĘ DOWIEDZIAŁAM, KTO TO JEST!
kajahytys i kajagrzelka oraz zafira50 to te same osoby! gdy przechodziłam sobie koło bloKu usłyszałam te nicki. zawrociłam się i zapytałam "chodzi o konto na horwrse?" wszystko sie dowiedziałam, to niejaka kuzynka takiej dziewczyny, której bardzo nie lubi. Chcę dodać, że uczestniczyła we włamaniu na konto mojej siostry!!! Wtedy to jej zostały posprzedawane konie i rzeczy z CR! Więc dodatkowo włamywaczka! Proszę to dodać do posta, jak można, bo wiem, że jest zdolna do takich włamań. wcale nie jest miła!"
BARDZO PODEJRZANY
Login:  kajagrzelka
>> Link do profilu <<
Został uznany za oszusta ponieważ: Zapewne multi konto, patrz na komentarz do kajahytysz.




BARDZO PODEJRZANY
Login: zafira50
>> Link do profilu <<
Został uznany za oszusta ponieważ: Zapewne multi konto, patrz na komentarz do kajahytysz.

6 komentarzy:

  1. POMOCY!!! CO ZROBIĆ? TAKA JEDNA UKRADŁA MI KONTO, NIE WIEM JAK, TERAZ JESTEM NA INNYM I ONA ROBI NA NIM ZŁE RZECZY!!! POMOCY!! LOGIN SKRADZIONEGO KONTA TO KiteKat22 A TERAZ JESTEM NA top80!
    ludzie, proszę ;( bo przepadnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. POSPRZEDAWAŁA MI KONIE!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, co do komci u góry. Problem rozwiązany ;)

    JUŻ SIĘ DOWIEDZIAŁAM, KTO TO JEST!
    kajahytys i kajagrzelka oraz zafira50 to te same osoby! gdy przechodziłam sobie koło blogu usłyszałam te nicki. zawrociłam się i zapytałam "chodzi o konto na horwrse?" wszystko sie dowiedziała, to niejaka kuzynka takiej dziewczyny, której bardzo nie lubi. Chcę dodać, że uczestniczyła we włamaniu na konto mojej siostry!!! Wtedy to jej zostały posprzedawane konie i rzeczy z CR! Proszę to dodać do posta, jak można, bo wiem, że jest zdolna do takich włamań. wcale nie jest miła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie konto już nie istnieje...
    Przykro mi.:(

    OdpowiedzUsuń
  5. JuliaSuperKotek29 lipca 2012 12:50

    I pomyśleć ,że konto kajahytysz nadal istnieje...

    OdpowiedzUsuń
  6. kajahytysz istnieje!
    Teraz ma tam pewien konkurs.
    Konkurs polega na tym że trzeba jej dawać rzeczy z CR a za każdą rzecz jest 100 punktów a nagrody to:
    Klepsydra K. potzrebne punkty: 5600
    i tak ma ze wszystkim nagrodami!
    Oto wielka oszustka!!!

    OdpowiedzUsuń