Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Poleć gracza

Aby polecić gracza zostaw komentarz pod tym postem w takiej formie (oczywiście zastąp pochylony tekst odpowiednimi danymi):

Login: tutaj podaj login gracza-oszusta
Jest godny polecenia, ponieważ: tutaj opisz dlaczego gracz ten jest według Ciebie uczciwy 

324 komentarze:

  1. Login: elkonie
    Jest godna polecenia ponieważ: Bardzo fajna i miła osoba, świetnie się sprawdza jako sitter! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gracza: Tunia22 i gracza Ruffian1

      Miłe uczciwe osoby, z którymi można pogadać i bezpiecznie się wymienić. Mają po 10 pkt. karmy.
      Można im zaufać, nigdy nie wymagają Twojego hasła ani prywatnych danych.
      Spokojnie można się z nimi wymieniać. Nigdy nie zawiodą w uczciwych wymianach :)

      Usuń
    2. Polecam gracza NIUSIAA!!! Bardzo sympatyczna osoba,pomocna mniej doświadczonym graczom.Sam współpracuję z Nią w hodowli arabów i zawsze mogę na Nią liczyć!!!Współdzielę z Nią swoje konto i mam pełne zufanie.

      Usuń
    3. Login: DuchowoMocna
      Jest godna polecenia bo jest miła, uczciwe wymiany , pomaga w dokonaniach można zaufać .

      Usuń
    4. Zgadzam się z odpowiedzią powyżej !! DuchowoMocna to naprawdę ufna mi graczka. Nigdy nie zawiodła. ! : ) Baardzo ją lubie.

      Usuń
    5. Graczka Girl$$$ jest miła i pomocna. Ma tylko 5pkt. karmy bo miała włamanie na konto bardzo mi jej było szkoda bo z 400tyś.EQ zostało jej 2tyś. Jak to było jej słowami na priv '' podły gracz sprzedał moje konie a później wystawił swojego konia za duużą sumę i kupił z mojego konta''. Zobaczcie jak ludzie jej pomogli :) POLECAM Girl$$$ ! NApisz pomoże Ci ;*

      Usuń
    6. polecam graczkę gosias2000 ponieważ jest bardzo fajna miła dla każdego gracza. Teraz ma tylko 7 pkt karmy bo jakiś gracz ją zgłosił z nie wiadomo jakiego powodu... Ale ona każdemu zrobi śliczny awatar tak jak mi. Naprawdę ją polecam!

      Usuń
    7. Login: Bonia.pl
      Wierna sitterka, dobrze trenuje i dba o moje konie. Ma 10 pkt. karmy. Ostatnio uczciwie się ze mną wymieniła. Pomaga również młodszym graczom z niskim doświadczeniem. Naprawdę, gorąco ją polecam.

      Usuń
    8. Login: Akselitosia
      Supcio wymiany, zawsze pomocna robi piękne napisy do prezentacji i hoduje przesłodkie pieski, na prezentacje oczywiście xD. Jednym słowem super.

      Usuń
    9. Login: DuchowoMocna

      Miła, Pomaga młodszym graczom, nigdy nie oszukuje, takich graczy trzeba wiecej !!!!

      Usuń
    10. Login : KWPN

      Jest uczciwą trenerką koni do GP,zawsze pomaga potrafi wesprzeć na duchu i "wyciągnąć z czarnej dziury".

      Pozdrawiam jukatan666

      Usuń
    11. Polecam gracza: Faria7
      Jest uczciwa, miła i nigdy nie kłamie. Znam ją osobiście więc wiem co mówię. Potrafi wesprzeć kiedy jest ciężko i "Podnieść na duchu". Ma 10 punktów karmy można jej zaufać. Nigdy nie prosi o informacje osobiste.
      Naprawdę gorąco polecam.
      Weronika mój login na howrse to Dolonga310700.
      PS.: Ja również jestem uczciwa.

      Usuń
    12. Login: ninusia123
      Jest Bardzo miła, godna zaufania, nie oszukuje. Wymiany przebiegają bardzo gładko. Ma 10 ptk karmy. Jest uczciwa i do tego można z nią porozmawiać. Polecam

      Usuń
    13. Polecam gracza: Hejnał
      Jest miła i zawsze mi pomagała, pisała fajne wierszyki na forum, nigdy nikogo nie oszukała, godna zaufania i najmilsza na świecie!

      (Ja też jestem miła i myślę że ktoś kto mnie zna napiszę o mnie :3, mój login jest taki sam jak tutaj)

      Usuń
    14. super ja polecam gracza LOGIN: koniara191099 bo ona jest tak samo i dla mnie jak sistter ! po prostu jak miałam problemy z eguus to ona mi pomogła jak nie miałam kasy na loterię to ona mi wysyłała po 1 i tak dalej....... po prostu ja i ona to B.F.F i nie wieżę ze mogła by się wkraść na moje konto ani nikogo innego :) po prostu ją polecam

      Usuń
  2. Login:kamilka_55
    Jest godna polecenia ponieważ: Miła nie oszukuje zawsze dotrzymuje swojej obietnicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ja tak samo chcę znowu polecić login: koniara191099 XD

      Usuń
    3. polecam gracza karolina599 ponieważ jest:miła, koleżeńska, uczciwa i można jej zaufać.

      Usuń
  3. Login: NeverMind
    Jest godna polecenia ponieważ: zawsze dotrzymuje słowa, każdy przedmiot czy konia wystawia od razu, nie zwleka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bursztynowykon
    bo jest uczciwa zawsze dotrzymuje słowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Loging:Bursztynowykon
    Jest godna polecenia ponieważ:
    jest miła,dotrzymuje słowa,dobra wymiana,przyjacielska,pomocna

    OdpowiedzUsuń
  6. Login: Zieloona
    Jest godny polecenia, ponieważ jest miła , uczynna , przyjacielska , dotrzymuje słowa co do sprzedaży bezpośrednich oraz wymian , można na nią liczyć .

    OdpowiedzUsuń
  7. Login: Lory
    Wystawiłam jej konia za 500 Equss( Ma wszystkie CR)
    A ona dała mi tego konia uczciwie ( Też ma wszystkie CR)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam gracza Palomowa <3 Jest bardzo uczciwa <3
    Również uczciwym graczem jest NIUSIAA <3

    OdpowiedzUsuń
  9. gracz szemala
    Uprzejma, miła, wymianiałam się z nią kilka razy,nigdy mnie nie oszukała.
    Polecam, liluse

    OdpowiedzUsuń
  10. Login: Kara.Mistrzynii
    Jest godny polecenia, ponieważ: pomaga z dokonaniami za mala stawkę, pomaga innym graczom, jest uczciwa i mila. Zawsze pomaga mi w grze. Moj login: Koniareczka129

    OdpowiedzUsuń
  11. Login:Bonita48
    Jest godna zaufania dużo razy wymienialiśmy się koniami i rzeczami z CR.
    I ani razu mnie nie oszukała .
    I nie jest mi to bliska osoba czyli koleżanka czy przyjaciółka co koło siebie mieszkamy .

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam gracza ♥wiktoria♥ to uczcziwy gracz, jak kupywałam od niej (przedmiot z cr) to było tak: ja miałam najpierw kupić od niej konia a potem on miała dać przedmit (cr) jako prezęt. Tranzakcja przebiegła szybko SERDECZNIE POLECAM!Dużo razy się z nią wymieniałam i ANI RAZU MNIE NIE OSZUKAŁA!JESZCZE RAZ POLECAM GRACZA ♥wiktoria♥ !Uczcziwy gracz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z przed mówcą, gracz ♥wiktoria♥ jest bardzo uczcziwa:) ♥POLECAM SERDECZNIE!♥
    Nigdy mnie nie oszukała! A dokonałam z nią około 15 tranzakcji, kupna koni, wymian itp. więc POLECAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Login Lanweni
    naprawdę godna zaufania dziewczyna pomaga mi w dokonaniach i nie oszukuje na wymianach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Login: madziam2
    Powód: wystawiłam jej konia z ZH za 500 eq, po czym odrazu dała mi KF na prezent. POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Login: ilofhorses
    Jest godna polecenia, ponieważ: kilka razy się z nią wymieniałam i nigdy nie oszukała. W 100% uczciwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Login: evanlyn.
    Jest godna polecenia, ponieważ: uczciwa i miła dziewczyna, świetna sitterka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Login: Wild Fantasy
    Jest godna polecenia, ponieważ: bardzo miła i uczciwa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Login:mustang01
    Choć ma małą karmę , to bardzo miła, godna zaufania dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Login: ♥wiktoria♥
    Powód: Godna zaufania nie raz się z nią wymieniałem ani razu mnie nie oszukała!
    Sprawa:Wymieniłem się z nią ja jej wystawiłem konia z ZJ za 500 a ona mi przesłała (prezętem)
    KM i PP! to uczczimy gracz polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Login : karikonie132
    Powód : Jest miła i uczcziwa.Zawsze kiedy ktoś prosi o pomoc (w tym kilka razy ja) pomaga i tłumaczy .Kiedys miałam problem z zrobieniem avatara poprosiłam ją a ona za darmo zrobiła mi avatar taki jaki chciałam a poniewarz mam stary zacinający się komputer i niemogłam wstawić avatara podałam jej hasło do mojego konta i wstawiła avatar nic nie kradnąc ani nie kasujac Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Login: Kania997799
    Powód: Uczciwa dziewczyna, zgodnie z umową sprzedała mi rogatego coba za rogatego lutyzana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Login: Grell sutcliffe

    Jest bardzo śmieszna, miła oraz sprawiedliwa! Szybko można się z nią zaprzyjaźnić. Mi sprzedała jednoroga za 500 eq i do dzisiaj się przyjaźnimy. Na pewno się z nią dogadasz i bardzo ją polecam!

    OdpowiedzUsuń
  24. KiteKat22 -Zabawna ,uprzejma ,życzliwa...Można by tak bez końca ,polecam tą Graczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Login: lala299

    Ponieważ, jak skradziono mi moje konto, oszustka posprzedawała tanio wszystkie cenne konie. Ona oddała pegaza, którego kupiła z mojego konta, a później oddała. Na pocieszenie dorzuciła klacz jednorożca! To naprawdę cudowna osoba!

    OdpowiedzUsuń
  27. ej! Zgłaszałem uczcziwą graczke i glaczego jej jeszcze na liście (uczcziwych) graczy nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  28. przepraszam chciałem napisać dlaczego

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam Martyna32 !!!!! JEST UCZCIWA I MEGA MIŁA !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też pomogła przy dokonaniach

      Usuń
    2. Też ją polecam jest na 102 ! Co ja gadam ... na 10000000000000000000000000 !

      Usuń
    3. niesamowite, samo reklama? dużo osób czyta twój komentarz i odpisuje co minutę! ;o
      ale ściema.
      Tu poleca się innych, nie siebie.

      Usuń
    4. Bo się nabiorę. Tu poleca się innych graczy, którzy są godni zaufania, a nie samego siebie. Tylko się reklamujesz i tyle.

      Usuń
  30. Login: fanka2865
    Jest graczką godną zaufania ponieważ gdy proszę ją o pomoc wszystko tłumaczy jak to zrobić. W wymianach jest w 100% uczciwa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Login: KochamGooo
    Jest uczciwa w wymianach, jest miła, pomocna. Łatwo się z nią dogadać odnośnie sprzedaży czy wymian.

    OdpowiedzUsuń
  32. Login: Farcik
    Jest godny polecenia, ponieważ: Jest to bardzo fajny, pomocny gracz i zawsze chętnie sprzeda konia i pomoże w zadaniach :)Ma też fajne konkursy :D Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie ma go na liście polecanych ? Ma wasz baner nawet !!!

      Usuń
  33. Login: lolja7712
    Jest godny polecenia, ponieważ: Jest fajna ! Pewnie uczciwa - tak, na pewno jest uczciwa - mam znajomości xD Bardzo miła i nie jest natrętna jak niektórzy !
    POLECAM !

    OdpowiedzUsuń
  34. Login: jul11
    Jest godna polecenia, ponieważ: Zawsze robi jak mówi. Zgłasza oszustów, bez litości. Oszustem jest mika545, bo obwinia za oszustwo ludzi, którzy jej nie lubią. Pamiętaj, jul11 Ci pomoże, a mika545 nie!

    OdpowiedzUsuń
  35. megi5, Aellitka, ---Mustang--- i BraianAdams to także uczciwi gracze. Polecam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  36. Login: Malaga20
    Jest godny polecenia, ponieważ: Szczera do bolu ale uczciwa. Odpowiada na pytania dotyczace gry. Zna sie na rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Login: Dorota2266
    Jest uczciwa, zawsze pomoże. Nigdy nikogo nie oszukała i nie oszuka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Login: Petricja2
    Jest godny polecenia, ponieważ: już wielu osobom pomogła w grze, jest miła i przede wszystkim uczciwa. Umie dobrze grać i świetnie opiekuje się końmi nie tylko swoimi, ale i sittera, gdy ten nie ma czasu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Login:Ola34
    Jest godna polecenia ponieważ: wymieniałam się z nią: dałam jej roga appaloosa a ona mi konia z 5-tym żywiołem, miła i uczciwa osoba

    OdpowiedzUsuń
  40. Polecam gracza
    lampa. (z kropką)
    Jest miła, uczciwa i na 1000 % was nie oszuka. Niestety jest bardzooo wrażliwa bo ukradziono jej najlepszego konia. NIGDY nie stawia jako pierwsza.
    Skąd to wiem? Jestem jej koleżanką >Ponyta< i co nie co wiem. Jest godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  41. polecam gracza misia-16 nie oszukuje,uczciwa,dała pokryć rożkiem arabskim moją klacz tylko za 3.000 EQ!!! lubi sobie ze mną pogawędzić, sprzedaje dobre konie za tanią cenę w 100% cię nie oszuka i jest w 100% miła i ma prawie same dobre konie!!! polecam tego gracza w 100%

    OdpowiedzUsuń
  42. Polecam gracza: małykucyk - uczciwa wymiana. Wystawiłyśmy razem ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Changeling jest pracowitą i godną zaufania sitterką. Zawsze oporządza moje konie, a to więcej za 2 miechy pracy bierze tylko jeden przedmiot z CR-Krew Meduzy. Polecam i dziękuję jej z całego serca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Login: Laurencja.
    Podobnie jak ja,została oszukana przez oliwiak287.Pisałyśmy trochę później zauważyłam ,że kupiła Gypse od oliwiak,kiedy jej napisałam ile chce za tego konia napisała że sprzeda za 500 eq.Odzyskałam konia dzięki niej.Mega uczciwa
    Asiunia34

    OdpowiedzUsuń
  45. Bitre , Amelia1298 - Długa wspólna hodowla koni. 0 oszóstwa. Spokojnie w ich ręce powierzyłam współdzielnię mojego konta!

    kaja98 - długa i miła rozmowa , wymiana prezentami!

    OdpowiedzUsuń
  46. konskadziewczyna - znam ją z reala i polecam. Uczciwa , miła i.t.p.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gracz: Anioleczek
    Super opłaca się super jest i super się robi z nią wymiany ! POLECAM CIEPŁO! :)>:)
    Mój login na Howrse : Karolka777

    OdpowiedzUsuń
  48. Login:Agnieszka422
    Jest super osobą,pożycza konie,
    jest miłym graczem,zniża ceny jeśli się poprosi...
    :) POLECAM!!!! (:

    OdpowiedzUsuń
  49. Login: _maaggie_
    Na prawdę miła osoba, uczciwa, kontaktowa, spokojnie można z nią robić interesy

    OdpowiedzUsuń
  50. Login: blackspirit

    Jest miła i uczciwa. Z nią nie można wytrzymać poważnie. Ma bujną fantazję. Zrobiła mi ruchomy awatar i nie wiedziała wtedy jak go wrzucić do netu i poprosiła mnie o hasło. Myślałam, że żartuje i już chciałam ją zbanować, ale mówię "Cóż, moje konto nie jest zbyt cenne, więc jeżeli coś zrobi to mogę założyć drugie". Zaryzykowałam i wyszło mi to na dobre. Nic nie utraciłam, a zyskałam awatar i to ruchomy! Nie mam ani jednego logowania, w które nie weszłam. To hasło mam nadal, bo nie mam pomysłu na inne. Powtórzę jeszcze raz: Nic mi nie zginęło!

    OdpowiedzUsuń
  51. Login: katey ,Pati987
    są godne polecenia, ponieważ: są miłe uprzejme nie zgłaszają oraz NIE blkokuja jak ktoś się przejęzyczy
    Dobrze załatwia się z nimi interesy jak ipo prostu rozmawia

    OdpowiedzUsuń
  52. Mani2000-Pomimo tego ze karmę ma na 8 jest uczciwa miła i rozsądna!
    Ona nnie blokuje za byle co,pomaga też.

    Dopiszcie ją!

    OdpowiedzUsuń
  53. Login: Remikk
    Jest godny polecenia, ponieważ: jest uczciwa, znamy się z realu i jest moją przyjaciółką, świetna osoba, mamy razem hodowlę,nie oszukuje gdyż sama została już 2 razy oszukana. Warta polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  54. Login: Bilbusiowa
    Jest godna polecenia, ponieważ: jest uczciwa,miałam z nią kilka wymian i sprzedaży.Pomogła mi bardzo w dokonaniach. Nie oszukuje.Pomaga we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  55. Login: Lanweni i Wild Fantasy
    Obie bardzo miłe i zabawne, a dodatkowo godne zaufania i obdarzające zaufaniem (ja byłam sitterką Lanweni, Wild Fantasy- moją XD)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zuzola10

    Znam ją w realu i jest godna zaufania .

    OdpowiedzUsuń
  57. Login:Wiki.3541
    Jest godna polecenia, ponieważ:Nie oszukuję,można z nią pogadać

    OdpowiedzUsuń
  58. Login: Calma
    Jest godny polecenia, ponieważ: jest miła, uczciwa, pomaga i robi piękne prezentacje i awatary

    OdpowiedzUsuń
  59. Login: horselove
    Jest godny polecenia, ponieważ: Pomogłła mi gdy byłam w trudnj sytuacji. Dała mi 60 000 na Ro którego potrzebowałam. Pomogła mi też jako Sitter. Jest bardzo miła i uczciwa. Pomogła mi i mojej koleżance

    OdpowiedzUsuń
  60. login : milens21
    jest godna polecenia ponieważ : 100 % uczciwości podczas wymian po prostu ekstra osoba bardzo miła zawsze wyluzowana łatwo się z nią dogadać po prostu ekstra hiper cool ! Osoba na 7+ !

    OdpowiedzUsuń
  61. login: tyranozaur

    Polecam ją. Miała włamanie i dlatego to się stało. FREJKA się włamała. A ja jestem: dinozaury i ja wiem to wszystko bo tyranozaur to moja siostra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci siocha ;) Niestety miałam to włam, ale ty sprzedałaś mi swoje fajne konie. Dzięki siostra! Szkoda tylko, że baskich nie da się odzyskać...Wszystkie poszły do schroniska ;(

      Usuń
    2. Ja też ją polecam ;)

      Usuń
    3. tyranozaur to oszust !!!!!!!!!!

      Usuń
    4. Uważa każdego,kogo nie lubi za oszusta!Zdecydowanie nie polecam! ;(

      Usuń
  62. Polecam gracza ula130 chociaż ma na awatarze RD (większość takich osób to chamy) to i tak oddała mi przedmiot z CR za prezkę i PD za awka.

    Polecam !

    OdpowiedzUsuń
  63. Polecam graczy: fajna_lol, RiNi, mnikad1999 i kamila1010
    To bardzo miłe, uczciwe osoby, można im zaufać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, że każda z tych osób ma po 10 punktów karmy.

      Usuń
  64. Polecam jeszcze gracza wiki0396
    Jest miła, uczciwa, można jej zaufać, ma 10 punktów karmy.

    OdpowiedzUsuń
  65. login: Sandra S.
    powód: pomogła mi odzyskać konia,wymieniałam się z nią dwa razy, jest bardzo miła i uczciwa :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Okradli mnie na howrse ,
    zaczełam grę od nowa.
    Pomogła mi Ciasteczek,
    dając OM i 20 000 eq oraz konia.
    Teraz trenuje mi konia do GP za DArmo !, chodź bierze 1 kupon. Ma mały staż ale jest pomocna i 100 % uczciwa

    OdpowiedzUsuń
  67. BlackAngel2700 polecam gracza pomogła mi odzyskać konto jest miła, uczciwa i dobra. Jeśli chodzi o wymiane nie oszukuje. I potrafi być naprawdę dobrą sitterką. Ona pomogła mi znaleźć włamywacza który ukradł mi konto. Gorrąco polecam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie

      Usuń
    2. Mi kiedyś koleżanka powiedziała że trenuje konie więc zaproponowała mi aby jej dała do treningu trochę się bałam. Ale jej dałam do treningu 10 koników na 10 dni a jak mi je dała miały maksymalne umiejętności wzięła za to jedną dwie czarne orchidee ale dałam jej jeszcze napiwek w wysokości 1 000 eq. Naprawde polecam tego gracza.

      Usuń
    3. Zapomniałaś dodać że trenuje konie i to tanio! Za 5 koni chce 2 000 i 1 PD. Mi wytrenowała 36 koni. A każdy miał powyżej 1 200 UM. Ale to już zależało od genów.

      Usuń
    4. Jak narazie jest sitterką 5 graczy i wszyscy są zadowoleni. Szkoda tylko że podobno przenosi się na inne konto. A konie sprzedaje. Mi dała Zestaw Nyks.

      Usuń
    5. Poprawka gracz BlackAngel2700 teraz gra pod nickiem SweetyBlom bo tamte ktoś ukradł.

      Usuń
  68. polecam gracza lila499! Miła, a na dodatek niegdy nikogo nie oszukała. Zawsze staje po stronie dobra, ostatnio nawet pomogła mi w sprawie innych oszustów.

    OdpowiedzUsuń
  69. Login: wisienka
    Jest godny polecenia, ponieważ:
    wisienka jest najbardziej uczciwym z graczy, jakich znam. Miała dokonanie : Sprzedaj konia za 1 kupon. Zgłosiłam się, bo chciałam jej pomóc, a zostałam wiele razy oszukana ze względu na moje dobre serce. Więc sprzedała mi konia za 1 kupon, a ja jej wystawiłam innego za 1 kupon. I co? Kupiła go! Równie dobrze mogła go wziąć i zablokować mnie.
    W dodatku pięknie się wyraża i używa "Ty" "Tobie" "Ciebie" itp. z wielkiej litery.
    Warto się z nią kontaktować. Jest miła, przyjemna, uczciwa ♥

    Love you, wisienka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I straciła 1 pkt karmy za RZEKOME spamowanie na forum. Dodawała mity greckie w wątku o mitologicznych Wędrowcach! Czy to spam?!

      Usuń
  70. Login - $gośka♥♥
    Powód : Można jej zaufać bezgranicznie! Jest śmieszna,miła i można z nią krowy kraść! Pomogła mi w dokonaniach i w całym howrse. To dzięki niej znalazłam się na howrse! Pomogła mi też z HTLM'em. Naprawde ,$gośka♥♥ powinna znaleźć się na tej liście!

    OdpowiedzUsuń
  71. Login: ptyś.
    Powód: Można jej zaufać. Bardzo miła, robi cudowne prezentacje. Uczciwe wymiany, nikogo nie oszukuje i pomaga. Pomimo małego stażu jest bardzo pomocna!

    OdpowiedzUsuń
  72. Login: Akselitosia
    Powód: Bardzo fajna, sympatyczna i ogólnie warta polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  73. Polecam Lanweni.
    Ponieważ jest miła, pomocna i uczciwa.

    OdpowiedzUsuń
  74. Login: Akselitosia
    Powód: Pomocna, i bardzo miła.

    OdpowiedzUsuń
  75. Login: LITLEST PET SHOP
    Powód: Bardzo miła, przyjacielska i pomocna. Do wszystkich nowo poznanych osób na pozytywne nastawienie. Lecz gdy ktoś jej podpadnie nie licz, że będzie miła i sympatyczna. Chętnie udziela rad innym, pomaga. Po prostu fajna dziewczyna, ma pasje, a nie siedzi tylko na kompie. Ma czym się pochwalić. Świetnie porozumiewa się ze zwierzętami. Trenuje psa. Kiedyś było nie do wyobrażenia, aby jej Frodo chodził przy nodze. A dziś to rzeczywistość, nie marzenia... Ogólnie bardzo fajna, ale gdy ktoś ją wkurzy nie ma co nawet zadzierać. Jest miła, ale nie da sobie deptać po odciskach i robić na złe.

    OdpowiedzUsuń
  76. Login: Stadi68
    Powód: Bardzo miła i przyjazna. Ma się czym pochwalić. Ale pamiętaj, że jak zrobisz jej na złość nie licz, że będzie kochana.

    OdpowiedzUsuń
  77. Polecam graczkę tościk - jest naprawdę miła i zrobiła dla mnie piękny avatar i prezentację. Wymieniałam się z nią - zero problemów.

    OdpowiedzUsuń
  78. Polecam graczkę Ibcoco.Uczciwa przy wymianach,ni kłamie,zawsze pomaga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Login: Esencja
    Jest godny polecenia, ponieważ: zawsze , ma na koncie olbrzymią ilość wymian w tym +12 ze mną i nie oszukała ani razu , nawet nie próbowała.

    Polecam ją , opiera się pokusom nawet x2 OM xD

    OdpowiedzUsuń
  80. Polecam gracza Irek1 pomaga i jest b. uczciwa są os. które chcą ją zniszczyć sama popadła oszustwom i napisała do tej os która ją oszukała "dlaczego?" a ona i jej koleżanki chcą ją zniszczyć...sam jej pomagam przy budowie konta Polecam

    OdpowiedzUsuń
  81. GRACZ boxer44

    umie dobrze wymieniać się końmi bardzo ddobry i pomocny chociaż ma 6 pkt karmy

    OdpowiedzUsuń
  82. Login: maili_kot
    Jest godna zaufania dużo razy wymienialam sie z nia przedmiotami z cr i konmi.

    OdpowiedzUsuń
  83. Login: Bonia.pl
    Jest godna polecenia, ponieważ: Wierna sitterka, dobrze trenuje i dba o moje konie. Ma 10 pkt. karmy. Ostatnio uczciwie się ze mną wymieniła. Pomaga również młodszym graczom z niskim doświadczeniem. Naprawdę, gorąco ją polecam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Login:Dinoteria
    Jest godna zaufania i miła :)
    wymieniałam się z nią i ustaliłyśmy, że ja wystawiam pierwsza na początku miałam wątpliwości,
    ale wystawiłam i nie zawiodła mnie i nie oszukała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się z nią wymieniałam i też polecam ^^

      Usuń
  85. Login: Wilkołaczka112
    Polecam ją, ponieważ nie raz się z Nią uczciwie wymieniałem przedmiotami z CR. Pomogła mi i jednemu z mojej klasy koledze, który też jest na Howrse finansowo, gdyż brakowało nam Equus na nakarmienie i ogólne oporządzenie i zakwaterowanie nie których z Naszych koni. Naprawdę bardzo Wam ją polecam.

    OdpowiedzUsuń
  86. Login: Saphira5
    Nie raz wymieniałam się z nią przedmiotami z CR. Kiedyś oddałam jej konia na 10 dni i bez przypominania oddała mi go całego i zdrowego. Naprawdę godna zaufania graczka. Niestety niedawno ją oszukała użytkowniczka Natalojza i straciła 150 000 eq

    OdpowiedzUsuń
  87. Agent336 jest bardzo miła i sympatyczna zawsze doczymuje słowa w wymianach polecam tego gracza sama z nią się wymieniłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazała mi Howrse i dzięki niej gram w Howrse

      Usuń
  88. Login: blackpearl, anulina, ula9003, Pani Diana, Martyna1996, joanne, a.a., Źrebiaczek, Edola2

    Wszyscy wymienieni przeze mnie gracze są mili i można na nich polegać. Rozmowa z nimi zawsze poprawia humor :)

    JA NA HOWRSE: [url]http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=59875[/url]

    OdpowiedzUsuń
  89. Login: SmokeWeed

    Uczciwa, ponieważ wymieniłam się z nią 1 kupon 50 000 Equus za OM. Wymiana w 100% uczciwa i udana.

    GORĄCO POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Login: IzaxD
    Jest godna polecenia ponieważ: wymieniłam się z nią: koń za Skrzydlatą Laskę Hermesa
    Z początku trochę się obawiałam zwłaszcza, że
    poprosiła bym to ja jako pierwsza wystawiła jej przedmiot. Zaufałam jej i nie pożałowałam tego.
    Bardzo miła Gorąco polecam wymiany z nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IzaxD jest naprawdę godna polecenia . powód :
      to moja najlepsza koleżanka ,która dobrze znam. To ona pokazała mi howrse i pomaga mi w grze cały czas !Tylko uczciwie i kulturalnie popros ja o pomoc a ona napewno ci odpowie :)

      Usuń
    2. powiem ci ,że ona jest bardzo przewrażliwiona na punkcie oszustów ,więc dlatego wszystkim każe wystawiać pierwszym...ale nie bójcie się,bo ona na pewno was nie oszuka !:)

      Usuń
  91. Polecam gracza: Faria7
    Jest uczciwa, miła i nigdy nie kłamie. Znam ją osobiście więc wiem co mówię. Potrafi wesprzeć kiedy jest ciężko i "Podnieść na duchu". Ma 10 punktów karmy można jej zaufać. Nigdy nie prosi o informacje osobiste.
    Naprawdę gorąco polecam.
    Weronika mój login na howrse to Dolonga310700.
    PS.: Ja również jestem uczciwa.

    OdpowiedzUsuń
  92. Gracz: _KaśŚ_
    Jest uczciwa, miła. Bardzo dobrze ją znam ponieważ jest z mojej klasy. Zawsze chętnie się wymienia i można jej zaufać w 100000%

    OdpowiedzUsuń
  93. Login: alisson123
    Zrobiła mi prezentacje i uczciwie wymieniła się krew/koń

    OdpowiedzUsuń
  94. Polecam graczy Enshadowed i Lucy.♥
    Są uczciwe, miłe, nigdy nikogo nie oszukały, a poza mają po 10 pkt karmy.

    OdpowiedzUsuń
  95. Polecam graczkę Nikola1122,jest uczciwa,miła,podobnie jak ?190 jego też polecam

    OdpowiedzUsuń
  96. Polecam gracza: wera5510
    Uczciwie się wymienia i dotrzymuje słowa. Gracz godny polecenia. Wymieniałam się z nią i nie było żadnych komplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Login: Mienka
    Polecam graczkę, ma 10 pkt karmy, i przy swoim konkursie w OJ dotrzymywała słowa. Obiecała za 2 miejsce dac pegaza i dała :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Login: GABRYSIA.100
    Polecam ją, jest uczciwa w wymianach, bardzo miła ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Login: BellaSwan22
    Jest godny polecenia, ponieważ: ma 10 pkt karmy, nie oszukuje, szybko się wymienia, zawsze dotrzymuje słowa, bardzo miła i uczciwa.

    OdpowiedzUsuń
  100. POLECAM GRACZA:
    lampa.
    Miła, uczciwa i superaśna ;) Po prostu cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  101. Login: TheHermesq
    Jest godna zaufania. Miła i fajna osoba. Zawsze dotrzymuje słowa

    OdpowiedzUsuń
  102. Login: Kasik99
    Jest godna zaufania, ponieważ gdy oszust mi ukradł konto, założyłam nowe i Kasik99 mi dała 2 klaczki roga i konie ze ZJ na start:) Ponadto mamy sb na Facebooku i piszemy do sb, uczciwa i godna pochwały osoba.
    Login: Ettariel
    Jest godna zaufania, ponieważ wymieniałyśmy się: Zestaw Bonusowy za klaczke rożka w ciąży prawidłowej. Wystawiłam pierwsza a po 5 sekundach wystawiła konika. Tak jak była umowa. Ponadto miła i sympatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  103. Login:kasia2607
    Jest godna zaufania, ponieważ miałam wystawić pierwsza. Wystawiłam i mnie nie oszukała.

    OdpowiedzUsuń
  104. Login: danielrak12

    Jest godny zaufania na wymianach a także w kupowaniu i zamianach koni

    OdpowiedzUsuń
  105. Login: anusia2000
    Jest godna polecenia, ponieważ uczciwie się wymienia.
    Login:MaryMaria
    Jest godna polecenia, ponieważ jest miła i uczciwa.
    Login: myszkajulia
    Jest godny polecenia, ponieważ uczciwie się wymienia, miła osoba.

    OdpowiedzUsuń
  106. Login: natala241
    Jest bardzo uczciwą graczką, ma 9 pkt karmy ale jest godna polecenia !
    Świetnie trenuje konie przez współdzielenie lub przez kupno. Może zając się kontem na wakacje, poza tym pomaga graczom w trudnej sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  107. Login: zuzi4t
    Jest godna polecenia, ponieważ: Jest miła i cierpliwa zawsze prowadzimy uczciwą wymianę.

    OdpowiedzUsuń
  108. Login: Emily_Konik
    Jest miła, pomocna, nie raz uratowała mnie z tarapatów.
    Zawsze skłonna do negocjacji.
    Polecam ją <3

    OdpowiedzUsuń
  109. Login: SmokeWeed, Kara16, Luna001. , lala299, Elune, terraver, DOLCEVITA, Angelo

    SmokeWeed - jest ze mną od początku mojego konta na howrse, zawsze mi pomaga i wspiera, nikogo nie oszukała

    Kara16 - przyjaciółka z "reala" nikogo nie oszukała, miła, wierna

    Luna001. - poznałyśmy się na Howrse, oby dwie mamy koty i tak sobie gadamy xD, nikogo nie oszukała

    Elune - wyprzedzała mnie zawsze w kupnie koni ;), tak zaczęła się nasza wspólna więź, niestety teraz ma przerwe w Howrse, nikogo nie oszukała

    lala - gdy ją poprosiłam o przekazanie wiadomości od razu to zrobiła

    terraver - wspierał mnie gdy padały na mnie nieprawidłowe oszczerstwa, gdy pomyliłam się w sprzedaży konia, oddał konika, nikogo nie oszukał

    DOLCEVITA - miła , fajna do rozmów, nikogo nie oszukała ;)

    Angelo - otwarty/a (przepraszam za "y/a"), miły/a, nikogo nie oszukał/a :)

    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  110. witam to ja błękit99
    chciałam się odnieść co do tego fałszywego oszczerstwa na mój temat
    osoba która kazała wam wpisać o mnie te bzdury sama jest oszustką.
    jedyną prawdą jest to że miałyśmy się wymienić
    ona oferowała pegaza achała z DJ za mojego hanowera z DJ.
    oczywiście powiedziała mi że już 15 razy ja oszukano i że boi się jako pierwsza więc ja powinnam wystawić jako 1.
    zgodziłam się tylko dla tego że zależało mi na tym achałku.Gdy go kupiła zablokowała mnie i sprzedała hanowera na inne swoje multi ( ma ich więcej niż 3 bo sprawdzałam)
    wiedziałam że dla takiej osoby za takie przestępstwo niestety nie ma kary na howrse więc postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce.
    Założyłam na kącie mojej siostry pauliny fundację która pomagała osobom okradzionym
    pierwszym klientem była oowocowaa .
    potem wzięłam się za odzyskanie należnej mi zapłaty i na ukaranie.
    po żmudnych rozmowach udało mi się wziąć jej achała i zrobiłam to samo co ona z moim sprzedałam go komuś innemu.Sądzę że kara jest sprawiedliwa bo niby dla czego oszuści kradną a nie są karani a my nie możemy im tego zrobić ??!! właśnie że możemy im się odpłacić tym samym.niech oszuści nie będą bezkarni.od teraz ogłaszam publicznie że pomogę każdemu kto został oszukany.
    Jeśli okradli cię oszukali zabrali ukochanego konia to napisz do mnie razem uda nam się zwalczyć przestępczość.
    wszystkie okradzione osoby oraz te sprawiedliwe proszę o pomoc w ściągnięciu z tond oszczerstw na mój temat.

    OdpowiedzUsuń
  111. znowu błękit99
    jeśli chcecie coś do mnie napisać piszcie na mój login

    OdpowiedzUsuń
  112. polecam graczkę : zaza1998

    OdpowiedzUsuń
  113. Polecam gracza SmokeWeed Super szybka wymiana i bardzo miły gracz godny zaufania!!!

    OdpowiedzUsuń
  114. Gracz EverybodyLie jak i jej koleżanka/znajoma SmokeWeed obie z chęcią pomagaja , są uczciwe i miłe.
    EverybodyLie podarowała mi pewną bardzo potrzebną mi rzecz z CR mimo, że dobrze mnie nie znała, widać że nie zależy jej na zysku, lubi pomagać ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Login: Lilian 123
    Jest godny polecenia, ponieważ: miła pomaga jej też ukradziono konto więn wie jak to jest i pomaga innym okradzionym

    OdpowiedzUsuń
  116. Login: zuzantes67
    Jest godna polecenia,ponieważ: Niechcący wystawiłam jej konia za 500equus,a miałam wystawić za 500equus i 1 kupon,wiec ona go kupiła ja się zorientowałam,że tak zrobiłam i poprosiłam żeby zwróciła mi kupon,a ona się zgodziła,ale się wtedy ucieszyłam.

    OdpowiedzUsuń
  117. Login: Ryu
    Jest godny polecenia, ponieważ: Znam go osobiście, ale też widzę, jak zachowuje się w internecie (m. in. na howrse). Jest miły, bardzo trudno go sprowokować. Dobrze gra i pomaga w grze innym (już kilku osobom pomógł w podnoszeniu +1.20PG), pomaga mi w kryciu jednorożców. Z resztą co tu dużo pisać? Popytajcie osoby z listy jego znajomych ;) (nie, nie polecam go dlatego, że to mój kolega - polecam go, bo jest dobrym, pomocnym i zaufanym graczem)

    OdpowiedzUsuń
  118. Login: Milka99
    Jest godna polecenia ponieważ: Sprzedała mi konia za którego miałam dać 1 501 eq i Czarną Orchideę.
    Wystawiłam pierwsza a ona sprzedała mi konia

    OdpowiedzUsuń
  119. Login: Domi648
    Jest godna polecenia ponieważ: Nie oszukuje, z nią są spokojne rozmowy, ma 10 punktów karmy nie grozi, nie kradnie i nie zmusza do napisania w wiadomości do niej twojego hasła.

    OdpowiedzUsuń
  120. Login: maili_kot
    Uczciwie się wymienia. Gracz godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  121. Polecam gracza Miranda6
    Dlaczego ? Jest miła,promocna i pomaga na forum, może czasem w swoich odpowiedziach nie jest miła ale jest to spowodowane żałosnymi wątkami (sprawdzone) ma w grze duże doświadczenie i zawsze odpowiada na pytania dotyczące gry (wysłane na pv) ma małą karmę (7 pkt) ale spowodowane jest to noesłusznym oskarżeniem o multi (zapytajcie się jej,wszystko wyjaśni)
    Na prawdę godna polecenia osoba.

    OdpowiedzUsuń
  122. Login : Girl$$$
    Czemu? Kiedyś pomagała graczom w sprawach oszust różnego rodzaju.Jednak w końcu sama wpadła.Coż mam małą karmę (6pkt.). Nadal pomaga finansowo różnym akcjom (prosi o zgłoszenie się schronisk). Sprzedaje konie po niskich cenach. Poza tym ma duże doświadczenie i pomaga w dokonaniach. Czasem robi avki dla "nowych".
    A skąd ja to wiem ? Bo to moja godna zaufania przyjaciółka. I większość z was myśli "No napewno Girl$$$ sama się reklamuje . ". Ale mnie nie obchodzi wasze zdanie. Liczy się że jest jedną z niewielu osób uczciwych.
    Pozdrawiam :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ?? ona mnie oszukała !! ukradła mi Objęcia Morfeusza, wiem że to może nie wiele ale jednak oszukała. Kto wie czy nie ukradnie dobrego konia albo jeszcze lepszą rzecz z Czarnego Rynku ?? . ;/;/

      Usuń
  123. Login: ~April~
    Czemu? Za każdym razem jak miałam kłopoty z eqqus, końmi czy czym kol wiek ona mi pomagała, zawsze jak jej potrzebowałam to była. I nigdy mnie nie oszukała jak i nikogo innego.

    OdpowiedzUsuń
  124. ~April~ - pojebało? Ona nic złego nie zrobiła. Czy to przez zazdrość? kupiła Klucz Biznesowy, kupony i dobre konie żeby zapewnić sobie dobry start, a wy ją oskarżacie o bóg wie co. DEBILE

    OdpowiedzUsuń
  125. Login : ♥Malinkaa♥
    Godna zaufaniu , pomaga w każdej chwili obecnie moja naj uczciwe wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  126. Login: Ogier12
    Jest miły i uprzejmy. Wystawiłem mu kiedyś pierwszy i mnie nie oszukał. Można do niego napisać i ma 10 pkt. karmy

    OdpowiedzUsuń
  127. Login: Agnieszka422
    Ona jest super! Bardzo mi pomogła,

    OdpowiedzUsuń
  128. Login: LovePets_30_07
    Jest godny polecenia, ponieważ: Gracz o nicku trollek włamał mi się na konto i wystawił na aukcję moje jednorożce,w tym jednego dość dla mnie cennego. Było za późno by anulować,bo były już pierwsze oferty. Konik został sprzedany graczowi LovePets_30_07. Napisałam do tej graczki o całej sytuacji i ona zgodziła mi się odsprzedać mojego konia! To bardzo fajna graczka,miła i uczynna.

    OdpowiedzUsuń
  129. Bardzo gorąco polecam graczkę:Nastka0604
    Pomaga innym graczom przy pomocy w OJ i to za DARMO. Tak za darmo. Nic nie bierze.
    Mi bardzo pomogła/pomaga. Dzięki niej mam szklarnię, marchewki a z resztą sam/a [url=http://www.howrse.pl/centre/fiche?id=259071] zobacz.[/url] Gdyby nie ona mój ośrodek by już dawno nie istniał. Poza tym jest miła i pomocna. Po prostu jest dobrą graczką.
    Bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  130. Login: LIFE222
    Kiedy gracz Arizona500 ukradła mi 2 konie ona odkupiła jednego z nich za 2 ZH i nie chciała niczego w zamian!
    Login: Roms
    Po tym jak Arozona500 mnie oszukała on odkupił mojego drugiego konia i też nie chciał niczego w zamian!

    POLECAM ICH ♥wiktoria♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej fajnie a ta arizona500 to złodziejka nie znoszę takich

      Usuń
  131. Login: koniara8989
    Jest godna polecenia,ponieważ: jest uczciwa,sympatyczna,pomaga w potrzebie.

    OdpowiedzUsuń
  132. polecam gracza Bejlinka900 bo znam ją tyle lat od zerówki i nigdy się nie wkradła nigdzie




    jeśli ona by się gdzieś wkradła to ja się zabiję i koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  133. polecam i gracza koniara191099 bo to moja B.F.F i nie wieżę po prostu że mogła by się gdzieś wkraść :)

    OdpowiedzUsuń
  134. login: superdziewczyna1 to super konto po prostu ją polecam bo jest cool i nie wkradła by się na inne konta bo kocha ludzi XD

    OdpowiedzUsuń
  135. atlantyda1 to jej login podałam jej hasło moje co jest ........... to tajemnica XD więc tak dałam jej hasło bo wylatywałam na wakacje do grecji na całe wakacje i chciałam żeby się moimi konikami zaopiekowała a jak wróciłam były tak zadbane wyleczone nawet się rozmnożyły jestem jej wdzięczna i dla tego ją polecam

    OdpowiedzUsuń
  136. login: love pipi ona mię namówiła do grania w Howrse i w to gram

    OdpowiedzUsuń
  137. polecam gracza wera12345wera jest superasna i nie oszukuje

    OdpowiedzUsuń
  138. gracz nowyborys, bardzo uczciwa, wymieniałam się z nią kamień filozoficzny za klepsydrę kronosa. Jest też miła i pomocna.

    OdpowiedzUsuń
  139. polecam gracza Klerr . , ponieważ wiele razy dowiodła iż można jej zaufać i dobić dobrego targu .

    OdpowiedzUsuń
  140. login : Andzia.!

    to na prawdę miła osoba. odkąd trafiłam na howrse a obecnie mam 297dni stażu, nie znalazłam tak sympatycznej osoby !! :) Na prawdę . jest otwarta na nowe znajomości. Zawsze pomaga i gdy Ci się nudzi możesz zawsze z nią popisać o "duperelach " ;) Jak nie wierzycie to sprawdźcie. Nie oszukuje.. czasami wystawia pierwsza, czsami nie.. ale nigdy Cię nie oszuka. :) Polecam z całego serca.
    PS. nie podam wam loginu, ale powiem ze zaczyna się na literkę " Z " ;)

    OdpowiedzUsuń
  141. Polecam gracza : kenia45
    Jest miła , uczciwa osoba pomogła mi dużo razy

    OdpowiedzUsuń
  142. Login: kulka02k
    Jest godny polecenia, ponieważ: pomaga i nie oszukuje - dałam jej hasło, ona nic mi nie ukradła, a pomogła z końmi. Doskonała sitterka.

    OdpowiedzUsuń
  143. Polecam gracza Koniara_99
    Mimo iż ma 6 pkt karmu jest uprzejma miła nie oszukuje

    OdpowiedzUsuń
  144. polecam :graczy Pyskaty , blusiek, siopas ,chantelle w23 ;)

    OdpowiedzUsuń
  145. Login: Sweet_Girl
    Jest godna polecenia, ponieważ: Graczka,która uczciwie się wymienia,doradza w treningu koni i ogółem super :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  147. Polecam gracza natika10, pomógł/pomogła mi z funduszami kupują mojego konia za 10 000. Jest też bardzo miła.

    Polecam też KAŻDEGO gracza, który kulturalnie odpisują w forum ,,Rozgrywka'', bo wtedy ci gracze pomagają innym graczom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  148. Login:Cherry19
    Dlaczego:Bardzo miła.Uczciwa wymiana.Nawet co 1 lub 2 miesiące daje jakiś prezent.
    Bardzo pomocna

    OdpowiedzUsuń
  149. Login:kiki333
    Jest godny polecenia, ponieważ: Miła uczciwe wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  150. Login: Anita987
    Jest miła i uczciwa.

    OdpowiedzUsuń
  151. Login:kicia122
    Proponuje uczciwe wymiany, jest pomocna ,godny polecenia tytułem ,,przyjaciela"nigdy nie ma multii,miła itp....

    Ps.było by za dużo pisania

    OdpowiedzUsuń