Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

poniedziałek, 23 kwietnia 2012

tyranozaur

OSZUST!

Login: tyranozaur
>> Link do profilu <<
Została uznana za oszusta ponieważ: umówiła się z innym graczem na wymianę: 2 zestawy harmonii za 2 kupony (płatność przez konia). Po odebraniu ZH nie zapłaciła, a gracz od którego dostała przedmiot został przez nią zablokowany. Brała w tym udział również FREJKA. Podejrzana jest również o to, że jest to jej drugie konto.

13 komentarzy:

  1. Ta 'tyranozaur' blokuje i wrzuca.na liste oszustów jak jej sie ni spodoba czyjaś prezka,jak napiszesz do niej,że czytałaś tu,że jest oszustem...ham totalny,brak szacunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tyranozaur jest oszustem 100% i jest to sprawdzone. Jak widać, do tego chamskim oszustem...

      Usuń
  2. ja robiłam dla niego avek!!!serio to oszust?

    OdpowiedzUsuń
  3. To oszust mówił kiedyś że ma DJ (Diamentowe Jabłko) i sprzeda to jedynie za 2 tys.Kto pierwszy ten lepszy!
    (Płatność koniem) ale wynikło że nie ma DJ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat,,To oszust mówił kiedyś że ma DJ (Diamentowe Jabłko) i sprzeda to jedynie za 2 tys.Kto pierwszy ten lepszy!
    (Płatność koniem) ale wynikło że nie ma DJ."
    DJ zostało już dawno wycofane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi udradła kupon!!
    ****
    tynka222

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona włamała mi się na konto, zabrała sobie naprawdę cenne konie i rzeczy z cr, potem długo nie wchodziła i konto zostało automatycznie usunięte!

    OdpowiedzUsuń
  7. tyranozaur to moja koleżanka ona miała włamanie, ale zgłosiła i konto zostało zbanowane, ale je odzyskała.

    OdpowiedzUsuń
  8. ona nie jest oszutką dała mi e-mail i dała za darmo PP

    OdpowiedzUsuń
  9. tyranozaur to koleżanka mojej koleżanki...
    Dziwi mnie to,co zrobiła (*)
    Ja na howrse jestem Cysia555,jesli coś o niej chcecie wiedziec do piszcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ona pomaga bardzo często, super gracz. Ja polecam. Nie wiem, czemu się na nią tak uwzięli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecie może, jak sytuacja wygląda teraz?

    OdpowiedzUsuń