Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

środa, 20 czerwca 2012

Lauraa

 Oszustka! Są dowody dawane na prywatnym.
Login: Lauraa
Został uznany za oszusta ponieważ: 
komentarz: Powód: To oszustka ukradła mi konia z 23** z um.973!! A potem mnie zblokowała !!!
Chce płacić rzeczami z CR bo ma ich niby bardzo dużo bo niby siostra jej dała.
Więc ostrzegam udaje że jest uczciwa wypisuje różne rzeczy żeby jak najbardziej przekonać cię do siebie. Jak chcecie to mogę ci wysłać całą rozmowę moją z nią.
PS.Pisz na Wiadomości P.
mój Login: Dinoteria

12 komentarzy:

  1. lolololo wstawia do prezki baner ze strony na której jest oznaczona jako oszustka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się z nią wymieniałam i jakoś jest wszystko w porządku . ;/ nie wiem jak wy tą stronę robicie, że jedna osoba wam coś ściemni, że została oszukana a tu nagle wszyscy wierzą !!! ;/ to żałosne !! ;/ znam dużooo osób, które się z nią wymieniły w taki sposób i wszystko było okej !! ;/ może oszukany gracz się z nią pokucił i teraz chce za wszelką cenę ją oczernić... nie wiem jak wy ale ja w te wasze ściemy nie wierzę.. !! ;/ ;/ ;/ ;/ ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda !! Ja się z Nią wymieniłam już jakieś 1000 razy i nic !! Wszystko jest w jak najlepszym porządku !! I zawsze wystawiałam jako pierwsza !! Zgadzam się z Tobą w 100% !! :)

      Usuń
    2. a jak się z nią wymieniałaś?? Rzecz z Cr na rzecz z Cr jak się tak wymienisz to nikt Cię nie oszuka! gdybyś zobaczyła ile ona koni kupiła za 500 eq to byś uwierzyła !ty możesz nam nie wierzyć ale osoby które zostały oszukane wiedzę swoje więc nie mów że ona jest święta !

      Usuń
    3. nie mówię że jest święta, tylko że nie we wszystko trzeba wierzyć... a ona nie ma za dużo eqqus aby zapłacić za tyle koni.. sam se zobacz że prawie ciagle ma eq od1 000 do 10 000 ..a za to konia nie kupi.. i się z nia wymienilam rzecz z CR na konia pustaku !!

      Usuń
    4. Nie obrażaj mnie a to że nie ma eq to nie znaczy że trzeba kraść !!
      a tak wg. to jestem dziewczyną i proszę o zwracanie się do mnie w rodzaju żeńskim

      Usuń
  3. To nie wiesz ja też zostałam okradziona przez nią i poznałam osobę która również została oszukana

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawia mi co wam zrobiła , co?Nie którzy nie chcą swoich loginów widzieć na tym blogu!Trudno , może oszust Ale dlaczego nie dołączycie dowodów? -.- Osoby które nic nie robią czuja się urażone! -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie musicie nam wierzyć nikt was o to nie prosi ale my wiemy że to oszust !!!
    Wiele osób zostało oszukanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też oszukano przez graczkę gabka0013 dn.20.08.12r
    zabrała mi konto Amanda200 wraz z konikami i teraz podaje się za mnie -uważajcie bo to już jest gabka0013 a nie Amanda200

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też oszukała gabka0013!!!

      Usuń
    2. A dokładnie kiedy?
      I jakie konto ci zabrała?

      Usuń