Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

czwartek, 3 maja 2012

Polecane osoby :)

Nowa lista polecanych osób :)

kamilka_55 - komentarz: "Miła nie oszukuje zawsze dotrzymuje swojej obietnicy"

NeverMind - tu mamy małą sprzeczność. gracz został zarówno polecony jak i nie, z zebranych informacji wynika że w handlu jest uczciwy, jednak ogólnie nie do końca, bawi się w wystawianie koni z imionami typu "oddaję konie" "kasuję konto" co jak się potem okazuje jest kłamstwem. ( i to jest potwierdzone)

Bursztynowykon - komentarz: "jest uczciwa zawsze dotrzymuje słowa" komentarz 2 : "jest miła,dotrzymuje słowa,dobra wymiana,przyjacielska,pomocna"

Zieloona - komentarz: "ponieważ jest miła , uczynna , przyjacielska , dotrzymuje słowa co do sprzedaży bezpośrednich oraz wymian , można na nią liczyć ."

Lory - komentarz: "Wystawiłam jej konia za 500 Equss( Ma wszystkie CR)
A ona dała mi tego konia uczciwie ( Też ma wszystkie CR)"

lovelovely - uczciwa miła, prowadzi fajnego bloga (w polecanych)

Palomowa - komentarz: "Jest bardzo uczciwa <3"

NIUSIAA - "Również jest uczciwym graczem <3"

szemala -  komentarz: "Uprzejma, miła, wymianiałam się z nią kilka razy,nigdy mnie nie oszukała.
Polecam, liluse"

Kara.Mistrzynii - komentarz: "Jest godny polecenia, ponieważ: pomaga z dokonaniami za mala stawkę, pomaga innym graczom, jest uczciwa i mila. Zawsze pomaga mi w grze. Moj login: Koniareczka129"

Bonita48 - komentarz: "Jest godna zaufania dużo razy wymienialiśmy się koniami i rzeczami z CR.
I ani razu mnie nie oszukała .
I nie jest mi to bliska osoba czyli koleżanka czy przyjaciółka co koło siebie mieszkamy ."



25 komentarzy:

  1. Jeszcze Barson1990-uczciwa wymiana koń za rzecz z CR. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. login: madziam2
    powód: Podałem jej hasło żeby mi pomogła z html w prezentacji. Pomogła. nic nie ukradła i wszystko jest ok. POLECAM <3

    OdpowiedzUsuń
  3. luśka888
    Pożyczyłam jej jednoroga, a ona go oddała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż w dosyć złym stanie :c

    OdpowiedzUsuń
  5. _Noemi_ - podałam jej hasło żeby HTML mi zrobiła,a ona nic na kontcie nie zrobiła,żadnych szkód nie było.
    Malto - miła wymiana,ja daję ZJ za konika.Wystawiłam pierwsza ,a ona po zaakceptowaniu prezentu od razu zarezerwowała konia za 500 equus.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze Mani2000 dodajcie..
    Uczciwa graczka,bardzo doświadczona co widać na jej rankingu.
    Miła,zabawna.
    Z nią nie da się nudzić no xD

    Mój login-NightQueen88

    OdpowiedzUsuń
  7. Cowbra - Trenuje mi konia do GP. Miałam współdzielenie. nic mi nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobi.Dibu jest bardzo pomocna ;D pomogła mi odzyskać straconego konia którego ukradła mi zuza34 (usunęła konto) - wykupiła go i mi sprzedała za 500 ;) jest miła i chętnie pomaga. uczciwy handel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze milens21 - super miła owocna współpraca 100 % uczciwość podczas wymian


      PS co do graczki Palomowa nie dawałabym jej na tę listę.Zapytałam bardzo hrzecznie czy sprzeda mi konia a ona mnie zablokowała i nie odpisała a na prezce nie było nic napisane że tego konika nie sprzedaje.

      Usuń
    2. przepraszam *grzecznie

      Usuń
  9. Mhm.. Zieloona - moja przyjaciółka z Howrse. Razem nawet gadałyśmy przez Skype'a. Jest w 100%-ach uczciwą osobą, mogę ręczyć za nią i za jej uczciwość. Kto ją ten szczęście ma. Serdecznie pozdrawiam, Hayley.

    OdpowiedzUsuń
  10. lilian 123 ucziwa,miła,dotrzymuje obietnic

    niestety skradziono jej konto

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniczki_ - miła, uczciwa. Zajmowała się moim kontem, gdy pojechałam na wakacje przez współdzielenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze jej nie dodaliście ?
    nowyborys - miła, pomocna, uczciwa dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam Lavender 12. Chociaż ma 4 punkty karmy jest i tak jest super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam także Goryl6. Przyjaciółka w realu. Jest uczciwa. Zrobiłam jej współdzielenie konta - żadnych szkód i nawet zrobiła mi dokonanie.Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam Ciasteczek .

    Gdy mi ukradli konto , ona pomogła mi dając konie , i bonusy

    OdpowiedzUsuń
  16. tu Julka1923 polecam gracza tenesi a czy znacie gracza annaffffff ? to ta sama osoba ale to konto annaffffff jej wykasowano oszukał ją Tutek!

    OdpowiedzUsuń
  17. No i jeszcze dodajcie koniara2611 i bubapony pomogli mi gdy mnie okradziono ze wszystkich moich koni i z Equus i z CR oni dali mi potrzebne rzeczy konie i 500000Eq

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze Never.mind. Gdy chciała odemnie kupić konia do negocjacji uprzejmie zapytała czy mogę opuścić cenę. Bardzo miła i kulturalna. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracz gameover jest fajny, bo dał OM za kupon i 50 000. Ja dałam pierwsza, i on dał mi OM po pięciu sekundach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam gracza kicia2043 miałam jej wystawić konia z 1000UM a ona mi OM ja zrobiłam to pierwsza i po ok. niecałej minucie mi wystawiła
    - dobrze że są tacy gracze na howrse -

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój login to Flater szaj, bardzo polecam gracza Sparkle...-sprzedałam jej roga za 500,a kupiłam go dla niej za 35 000, bo to moja przyjaciółka, ale oddała mi pieniądze za, które kupiłam roga.

    OdpowiedzUsuń
  22. gwiazdeczka1992 - jest to gracz (a właściwie graczka ;)), którą bardzo sobie cenię, jest pomocna i dotrzymuje obietnic. Przeprowadziłam z nią kilka wymian, nie oszukała mnie. Pomogła mi, gdy zaczynałam grać. Raz poprosiłam ją o sprzedaż jednorożca, ale nie miałam wystarczająco dużo eq, by go kupić, więc gwiazdeczk1992 poczekała, aż uzbieram wystarczającą ilość eq!

    OdpowiedzUsuń