Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

niedziela, 6 maja 2012

PIORUN!!!

OSZUST! 
Ma tylko 6 punktów karmy, ponadto wytłumaczenie w komentarzu jest bardzo prawdopodobne, nie ufajcie jej!!
Login: PIORUN!!!
>> Link do profilu <<
Został uznany za oszusta ponieważ: komentarz: "Ukradła mi konto. Nie podawałam jej hasła. moje "byłe" konto to amelcia122 , teraz należy do niej. Hasło było podobne do loginu, więc domyślam się że zgadła. Bardzo lubiłam moje konto więc napisałam do niej z konta siostry żeby mi konto mi oddała. Byłam zła. Przyznała się że jest "PIORUN!!!" Zgłosiła mnie a moderatorzy uznali że wyłudzam hasło i zbanowali konto mojej siostry. Teraz mam nowe konto, ale tęsknie za starym. Z mojego konta napisałam do "PIORUN!!!" ta powiedziała że moje stare konto to konto jej sis. OKROPNE! Chciałam żeby mi je oddała nic to nie dało. Była nieugięta i niemiła. Na dodatek mnie krew zalewa jak wiedze co napisała w prezentacji na moim starym koncie. Prosze zobaczyć: amelcia122 - to moje stare konto. W prezentacji jest napisane że "zuzulka_" wyłudza konto. zuzulka_ to zbanowane konto mojej sis. :( PIORUN!!! to straszna oszustka. Radze uważać na nią, bo skoro ukradła mi konto to do kradzieży innych też pewnie jest zdolna. Na dodatek przywłaszczyła sobie moje konto jakby zawsze było jej :(:( :C (ps: moje hasło chyba...zgadła :( )"

8 komentarzy:

  1. trzeba było wymyślić lepsze hasło.

    OdpowiedzUsuń
  2. To twoja wina że ci ukradła, trza lepsze hasło mieć a nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Do poprzedniego użytkownika a skąd ona mogła wiedzieć że jej ktoś ukradnie konto nikt zwykle o tym nie myśli tak więc się nie czepiaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz ma już 2 punkty karmy! ;o
    To na pewno oszustka!

    OdpowiedzUsuń
  5. No bo jest oszustem!

    OdpowiedzUsuń
  6. szukałam twojej starej strony ale nie mogłam znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest oszustką. :/ Weźcie przestańcie, bo to głupie jest! Oczerniacie graczy poza grą...!

    OdpowiedzUsuń
  8. To co tu robicie jest żałosne. Pewności że ukradła to konto nie macie a wstawiacie tu takie bzdury. Po co by jej było twoje konto skoro ma swoje ?! Może jesteś po prostu zazdrosna albo ta graczka po prostu nie chciała ci sprzadać jakiegoś konia a ty się zwyczajnie zdenerwowałaś ?! Poza tym to że miała tak mało karmy może da się wytłumaczyć ? Np. ja i moja siostra miałyśmy ten sam e-mail i uznali to za "multi konto" , ludzie oceniacie innych graczy po tym co mówią inni a sami prawdy nie znacie, wam raczej nie było by miło gdyby ktoś tak mówił o was a prawda była by inna. Postawcie się na miejscu tej graczki która niby jest oszustką, może wcale nią nie jest, może ta graczka która ją zgłosiła po prostu to sobie zmyśliła ?! Ludzie pomyślcie trochę...

    OdpowiedzUsuń