Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

środa, 25 kwietnia 2012

Polecani Gracze

Jako iż sporo graczy zostało nam poleconych, pierwszą listę zamieszczamy w jednym poście :)

emblolo - uczciwa wymiana :)

lolja7712 - uczciwa wymiana, miła :)

-monaliza75- - pomocny, uczciwy i miły gracz :)

Kinsune - uczciwa wymiana :)

magda410 - uczciwa, pomocna i miła :)

Elune - uczciwa, pomocna i miła :)

shunra, -monaliza75-, anita333, kasia0908, Luna001., i kiara68 - wszyscy ci gracze pomogli w potrzebie :)

36 komentarzy:

  1. Godna zaufania jest też gracz Katy!
    Miałam konia konia arabskiego z zestawem harmonii ale ja go nie chciałam teraz bardziej lubie fryzy więc chciałam mieć konia fryzyjskiego z zestawem harmonii.Ona zaproponowała mi ZH w zamian za tego konia.Byłam głupia bo wystawiałam pierwsza.Ale "Katy"mnie nie oszukała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ibcoco-uczciwa w wymianach za konia i rzecz z CR. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Martyna32 - uczciwa i zaufana

    OdpowiedzUsuń
  4. Godna zaufania jest Anita987!!!!Wymieniałam się z nią wiele razy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorąco polecam: asica32 .
    Nie raz "przechowywała" moje konie przeznaczone na GP, nie mówiąc już o innych transakcjach z kuponami włącznie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Izabella2000 , polecam ją gdyż przez ciągłe 2 lata zajmowała się moimi CR końmi , kuponami. I nigdy nic złego się nie zdarzyło :) Za to proszę uważajcie na gracza kulu lulu , okradł mnie..z kuponów..

    OdpowiedzUsuń
  7. violet!!! bardzo uczciwa

    OdpowiedzUsuń
  8. emblolo gnębiła moją przyjaciółkę w grze pisząc innym, że jest oszustką i nie umie trenować koni, jej była koleżanka powiedziała mojej przyjaciółce, że emblolo ma jeszcze jedno konto: KWPN

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam gracza BlackAngel2700 jest miła i uczciwa. Zatrudniłam ją na posadę sittera. Gdy wróciłam byłam zaskoczona wszystko było na swoim miejscu ale było więcej equssów i nie ukradła ich. Gorąco ją polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. BlackAngel2700

    Pomagaodzyskać skradzione konto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mona lisa13 bardzo uczciwa osoba nigdy nie oszukuje a jak ma czas to można z nią pogadac

      Usuń
    2. snowygimnastics i fokalubi,

      Usuń
  11. login ; kate87812
    bardzo uczciwa wymiana jak i rzeczami z CR i koniami ;) bardzo polecam !

    OdpowiedzUsuń
  12. login: GABRYSIA.100
    Bardzo uczciwa graczka, uczciwa w wymianach i bardzo miła ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Login: Emily_Konik

    Uczciwe wymiany, zero oszustw, miła pomocna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Login : Emuily_Konik

    Uczciwy gracz, miły i uczciwe interesy. Godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. SmokeWeed - miła, uczciwa, pomocna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Horseback- uczciwa i miła
    bomikana - też uczciwa i miła chociaż ma niski staż ale zasługuje na miejsce na tej liście
    Spanielcia- miła uczciwa pomocna

    OdpowiedzUsuń
  17. slowiczek godna zaufania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z graczem Czarna wymieniałam się ryzykownie, ale okazała się uczciwa więc polecam gracza Czarna

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z całego serca polecam graczki Arkadia07 i Lady-Alex555, obie są zaufane, miłe i wymieniałam się z nimi wiele razy, końmi, przedmiotami i prezentami, polecam serdecznie obie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gracz Dinoteria Bardzo uczciwa i Pomogła mi w trudnej sytuacji:)
    - Można z nią szczerze porozmawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam gracza flicka18, ponieważ mnie nie oszukała jak się wymianiałyśmy i .julcia. dała mi słowo, że mnie nie oszuka, ale ja na początku nie chciałam uwieżyć, ponieważ ta wymiana jej się kompletnie nie opłacała, ale jednak po kilku dniach się wymianiłam, ponieważ pomyślałam że jak mnie oszuka to ją zgłoszę i mnie jednak nie oszukała i obie są miłe

    OdpowiedzUsuń
  22. Login alex4b5
    Pomagała mi w dokonaniach i gdy zostałam oszukana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mila , pomocna, dobra sitterka i uczciwe wymiany muwie o graczce Lela23580 polecam ja i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. -monaliza75- od niej kupiłam konia

    OdpowiedzUsuń
  25. snowygimnastics
    uczciwa miła i robi piękne prezentacje

    OdpowiedzUsuń
  26. tak popieram Anonimowy snowygimnastics jest miła i uczciwa prezki cudo

    OdpowiedzUsuń
  27. Madazik, moja przyjaciółka, nigdy nie odmówiła pomocy, jest naprawdę genialnym graczem :D

    Pozdrawiam Karcia - K

    OdpowiedzUsuń
  28. julijuli6789
    pomocna, uczciwa,miła graczka, bardzo polecam!
    ([url=http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=2660209]ona:)[/url]

    OdpowiedzUsuń
  29. misiak82
    miła, pomocna, uczciwa, nigdy nic mi nie zrobiła z kontem (a mam na nią cały czas współdzielenie:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Login: Drapieżnik135
    Miał mi, zrobić ruchomą prezentację za pięć boskich koni. Powiedział że, ja pierwsza więc dałam mu pięć boskich koni, A on mi skrzynką prywatną wysłał prezentację, można śmiało u niego zamawiać prezentację :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Lola4 gracz godny zaufania
    Nie oszukał mnie przy wymianie
    Prowadzi uczciwe loterie

    OdpowiedzUsuń
  32. Lola4 gracz godny zaufania
    Nie oszukał mnie przy wymianie
    Prowadzi uczciwe loterie

    OdpowiedzUsuń
  33. pola55523 jest graczem godnym zaufania .
    Zaoferowała wymianę :
    Mój koń czystej krwi arabskiej ze ZJ za OM
    Jest bardzo miła i pomocna

    OdpowiedzUsuń
  34. Ilenja Jest bardzo milym graczem!Zostalam oszukana i ona mi pomogla,Dala mi 5 koni z ZJ i 100 000 i 1 kupon!Dzis robimy bardzo dobre wymiany.

    OdpowiedzUsuń