Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

niedziela, 24 czerwca 2012

~April~

Podejrzewana o oszustwo. Z resztą mało prawdopodobne, wielu graczy uznaje ją za uczciwą graczkę. Dodaję, aby nie było że kogokolwiek ignoruję ;)
Login: ~April~
Został uznany za oszusta, ponieważ:
komentarz:  Jest oszusem, ponieważ miała mi podwyższyć ranking i dałam jej współ, jak przyjechałam, konto zostało zkradzione, nei wiem czemu i ja i napisałam z konta koleżanki a ona 'spier***** to teraz moje konto' i je usunęła. Dała wszystkie moje konie na Sally112. napisałam do niej a ona że to ona je wyhodowała.. i usunęła konto wraz z moimi końmi ;(

50 komentarzy:

  1. No już w to uwierzę jak ją ciągle oczerniali na forum -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje miłe słowa.
      Pozdrawia,~April~

      Usuń
    2. Głupia jesteś, mnie też okradlas. Niwybacze ci tego. A i pociąg zastraszasz koleżankę, ma prawo się wypłakać, chociaż na forum. Ma prawo.

      Usuń
  2. Przez współdzielenie nie można ukraść konta ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tym ja ją tak oczerniali na forum, to raczej w to oszustwo nie wierze.
    A po za tym jak się ma współdzielenie to nie można ukraść konto ponieważ nie ma tam dostępu do konta gracza.
    I nie ma też konkretnych dowodów.

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie ona.. kazdy ja niby oczernia na forum ze zlodziej itp a tka naprawde nie! a moze ma kupony o tym to nie pomysleliscie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mnóstwo graczy, którzy mają zaledwie kilka dni stażu, a w grze radzą sobie lepiej niż nie jeden gracz z wieloletnim doświadczeniem. Nawet nie umiecie porządnie kłamać... Usunęła konto przez współdzielenie? No proszę was... Gracz na współdzieleniu nie ma dostępu do:
    - "Moje konto",
    - "Moja poczta",
    - "Moi znajomi",
    - "Sprzedaże",
    - "Wymień przedmioty"...
    Nie wiem, dlaczego wszyscy przyczepili się akurat do niej, ale to jest żałosne...

    ~April~ - Nie zwracaj na nich uwagi. Wszyscy wiedzą, że to co o Tobie mówią to kłamstwo.

    Dla mnie ta strona w ogóle nie powinna istnieć. Jeżeli polega ona na tym, że dodajecie do Czarnej Listy KAŻDEGO, kto zostanie oskarżony przez osobę, która chce się po prostu zemścić, albo porobić se jaja, to gratuluję wysokiego IQ... Zalecam dokładne sprawdzenie tej osoby, zanim dodacie ją na listę...

    Jaki login na howrse ma administrator tego bloga? Proszę o podanie go, żebym mogła wyżyć się na jego skrzynce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odrazu widać, że nie prawda bo nie da się ukraść konta przez współ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nori - dziękuję , schlebiają mi Twoje ciepłe słowa.
    Także uważam że blog ten nie powinien istnieć, ponieważ każdy gracz może oczernić drugiego bez podstaw. Jest to po prostu żałosne. Nie znajduję innego określenia.
    Ps. Także prosiłabym o podanie loginu założycielki bloga. Z góry dziękuję.
    ~April~

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam osobiście ~Ąpril~ i to bardzo dobrze. Najgorsze co kiedykolwiek mi zrobiła to dała swoje rogi. Byłam za to ogrmnie wściekła. To najmilsza osoba jaką znam na howrse. Trzymaj się mysz!
    Sensedeath.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez współdzielenie nie można ukraść konia, geniuszu -,-

    OdpowiedzUsuń
  10. Sensedeath - kocham Cię ;* Dziękuje za wieczne popieranie mnie i wypominanie tych koni xd ..
    ~April~

    OdpowiedzUsuń
  11. hahahah!? i że niby ~April~ ma multi? żałosne. po tym co pisali o niej na forum w to nie uwierzę. po za tym przez współ nie idzie ukraść konta.. nawet kłamać dobrze nie umiesz..

    OdpowiedzUsuń
  12. ~April~ to uczciwy gracz. jestem tego pewna. nie znam jej osobiście, ale wiele osób mówi że jest godna zaufania , uczciwa i bardzo sympatyczna.
    d-_-b OLA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz też trafisz na ta listę;) Bo przecież dzidzi musi się wyżyć, bo mamusia nie kupiła ciasteczek w sklepie
      Dagaa**(drogie dziecię mnie też możesz dorzucić do tej listy-ba, nawet ci mogę powody wymyślić)

      Usuń
    2. twoja wiejska wyprawka mnie nie rusza. co jesteś za graczami którzy oczerniają ~April~??

      Usuń
    3. tak, wiesz niczym innym się nie zajmuję oprócz oczerniania graczy bez dowodów. gratuluję pomysłowości. Nie jestem po żadnej ze stron, ale nie podoba mi się jak ktoś kogoś oczernia na podstawie takich lichych dowodów
      Dagaa**

      Usuń
  13. Matko! Wy nawet kłamć nie umiecie. Ta strona nie powinna istnieć. Czy mogłabym prosić o login autorki? Byłambym bardzo wdzięczna. A co do April. Z tego powodu, że ją wszyscy na forum oczerniali to już oszustka? Błagam was!

    Ps. Te listy równie dobrze możnaby zamienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego powodu, ze ją wszyscy oczerniają ma darmową reklamę;)

      Usuń
  14. "Myślę, że kradzione"-to nie myśl, bo ci to źle wychodzi. Na mój gust to ty jesteś oszustem, bo przez współdziel się nie da ukraść konta ani tez sprzedac koni. Żałosne jesteś dziecko...Może jeszcze mnie dodasz, bo nwm np. mam konie ze złotym jabłkiem? Jak tak to proszę cię bardzo. mogę ci nawet dać mój login na howrse.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~April~ to oszustka i wszyscy to wiedzą!
      tościk

      Usuń
  15. ja bym też chciała login autorki tego bloga i "wątka" chciałabym im trochę pocztę zaśmiecić.

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem za zamknięciem tego bloga! wogóle takie coś nie powinno istnieć skoro robi tylko graczą na złość takie wstawianie bez sensownych wątków z treścią oczerniającą ich.. -.-
    CookieCrisp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co? robimy petcyję?;) tez bym zamkła tego bloga ;)

      Usuń
    2. Bogini Izyda - spoko :) ale ja nie umiem tworzyć .. CookieCrisp

      Usuń
    3. uee co tam-robisz se byle gie na paincie ;)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawe , wiesz co mnie najbardziej ciekawi ? To , że nie mogła Ci ukraść konta przes współdzielenie bo nie ma się tam dostępu do mojego konta , sprzedaży , ani nawet wymian przedmiotów .

    OdpowiedzUsuń
  18. haaahahahhahahahahahaahhah śmieszne jest to coś co napisało to -.- przez współdzielenie skraść ? hahahahah nawet dostępu do poczty nie ma więc jak mogła to napisać ? idiota z Ciebie (tyczy się do tego co to napisał)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam to ,bo ona taka jest i głupia też ta ~April~ , zapytajcie się gracza jula3511
      Nixona

      Usuń
  19. ja też proszę o login autora tego blogu na howrse ten blog nie powinien istniec co do april nie znam jej osobiście ale przez współdzielenie nie da się ukraśc konta

    OdpowiedzUsuń
  20. Autorka/autorze: "Myślę, że kradzione." Nie myśl bo Ci nie wychodzi -,- Ja rozumiem że niektórzy są zazdrośni, ale są pewne granice. Mam tylko nadzieję, że zdasz sobie sprawę, że wszystko zepsułeś, wmawiając nam, że ~April~ ukradła Ci konto po przez współdzielenie. Nie ośmieszaj się więcej, ponieważ nie ma żadnych zarzutów na ~April~, i wierzę, że to uczciwa graczka. Szkoda że nie masz tyle odwagi, aby podać swój login.
    Miłego dnia.
    Pati37

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja znam login tego gracza co to napisał! to -DL- albo Nixona albo Kasik99 albo Daniel6!
    Agnieszka 5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się zgodzić. Gracz -DL- jest bardzo uprzejmą i sympatyczną osóbką. Osobiście polecam.
      ~April~

      Usuń
  22. istnieje jeszcze teoria, że autorka bloga sama jest oszustką i chce od siebie odciągnąć uwagę -,-

    OdpowiedzUsuń
  23. twierdzę tak jak mój poprzednik. może autorka bloga to też oszustka??
    nie przejmuj sie ~April~ popieramy Cię

    OdpowiedzUsuń
  24. ej.. weźcie nie piszcie tak o niej.. nie wiecie jakie ona miała poprzednie konto??? napisze wam na priv , bo tutaj nie mogę, mój login to CityByNight

    OdpowiedzUsuń
  25. gracz ~April~ to zło i sucz prawdziwa jak gówno
    3511puni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś idiota osobiście ~April~ nie znam ale słyszałam, że jest szczera i uczciwa! Więc odwal się od niej bo cię znajdę i cię uduszę!

      Usuń
    2. Twoje groźby choć straszne mi pochlebiają.
      Dziękuję. Kiedy będzie taka potrzeba ,w której będę mogła Ci pomóc , pisz śmiało.
      ~April~

      Usuń
    3. On ma rację! April jest OSZUSTKA, a autorka to naprawdę uczciwa osoba, co wy do tej autorki bloga macie? A ja znajde cię april i UDUsZe!!!!!!!!

      Usuń
  26. Ja pieprze! Odwalcie się od NIEJ! Ona to najuczciwszy gracz jakiego znam! Nie rozumiem was ludzie. Jesteście żałośni. Nie mogła Cię okraść ,bo na współdzieleniu się nie da.
    A po za tym nie możecie przeboleć tego że ona ma taki dobry ranking mająć tak mało stazu! Jezu. Idioci/..

    OdpowiedzUsuń
  27. ja ię nie zgadzam!!!!!!!!!!!! April to uczciwa osoba!!!!! Ale debij z cb! jak oszukała to daj dowód!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. To same brednie -.-
    Robiłam z nią interesy, żadnych problemów nie było.
    Wręcz przeciwnie. Transakcja poszła szybko i sprawnie ;)
    Naprawdę polecam.
    A to, że ma takie konie świadczy o tym, iż po prostu potrafi grać ^^

    ~Jamniczka000

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje drogie autorki bloga. Wy chyba nie ogarniacie, że to, co tutaj robicie, to jest zniesławienie. Jeśli klikniecie w "Zgłoś nadużycie" na belce przekonacie się, że zniesławienie jest jednym z punktów (a nawet pierwszym z nich), które można wybrać przy zgłaszaniu, właśnie, nadużyć. Macie bardzo mierne dowody, albo wcale ich nie macie, działając na zasadzie podejrzeń. A już wybitnie głupie i, niestety, modelowo polskie jest podejrzewanie o nieuczciwość, kradzieże, wyłudzenia, czy inne rzeczy osób, które potrafiły szybko i sprawnie się czegoś dorobić.
    Skasowaniem konta przez współdzielenie dobiłyście ostatni gwóźdź do trumny.
    Moja rada dla Was: albo przejrzycie wszystkie notatki na blogu, pozostawiając tylko te z prawdziwymi oszustami i opatrzycie każdą wystarczającymi dowodami, albo przestaniecie się bawić w zniesławianie ludzi. Bo może ktoś kiedyś opowie Bloggerowi o Waszych oszczerstwach. Gracze w Howrse to nie pikselowe loginy, nie można ich traktować jak kilka punktów na ekranie monitora i nic poza tym.

    Pozdrawiam i życzę konstruktywnych wniosków odnośnie swojej działalności,
    Łośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja wypowiedź mnie zafascynowała. Dziękuje za Twoje "poparcie". Mam nadzieję że jest więcej graczy o Twoich podejściu.
      ~April~

      Usuń
    2. Wspaniała wypowiedź! Pragnę nadmienić również, że oszczerstwa w internecie są karalne jeżeli chodzi o świat realny. Jah Bless dla oczernianych bezpodstawnie
      D.a**

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń