Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

sobota, 5 maja 2012

arsen

OSZUST!
Login: arsen
>> Link do profilu <<
Został uznany za oszusta ponieważ: komentarz: "Kradnie dobre konie obiecując za nie SLH*, kradnie rzeczy z CR obiecując za nie konie. Oszukał wielu graczy."
* SLH - Skrzydlata Laska Hermesa

19 komentarzy:

  1. Mnie także próbował oszukać -,- Jest wielkim kłamcą i złodziejem

    OdpowiedzUsuń
  2. Złodziej, w dodatku hwr nie reaguje na zgłaszanie go- wszyscy których oszukał niech teraz zgłaszają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ktoś frajer i się daje to się proszę nie dziwić. Nikt nie zaoferuje wam wartościowej rzeczy z Czarnego Rynku za przeciętnego konia.
    Myślicie, że te wsze pegazy ze startowym pg są warte SLH?

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat u mnie nie chodziło o pegazy, tylko roga z KF, ZJ i innymi bajerami -.-'

    OdpowiedzUsuń
  5. Róg z KF jest warty max 2 kupony lub 150000 Equus/OM/KF itp. a nie SLH

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jeśli chodzi o SLH to nie ze mną, wymiana miała być róg za róg.

    Btw. rożka z KF i ZH jest warta 3+ kuponów, kochasiu

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również oszukał - co więcej podejrzewam , że albo posiada multikonto albo współpracuje z innym oszustem. Konie, są w jego zakładce widoczne jako wystawione na sprzedaż, ale oszukiwana osoba nie może zobaczyć tej sprzedaży ani w zarezerwowanych ani publicznych!Na koniec blokuje gracza aby mu nie mógł wysłać żadnej wiadomości!

    OdpowiedzUsuń
  8. rożka z KF i ZH jest warta max 50000 i 2 kupony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  9. Ode mnie chciał 5 koni. Rożki ze zestawem harmoni, jedna miała 5-ty żywioł. Nie które miały KF, za jeden 5-ty żywioł. Póżniej proponował dwa ale ja się nie dałam. Próbował mnie nabrać,że ma dużo przedmiotów z cr. I tak mu nie dałam. Teraz pisze że dastał to konto i że zwraca konie.

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie wyłudzał ode mnie 2 kf za 4 kupony. chciał żebym wystawiła na "5 sekund" KF żeby upewnić się że mam na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich ludzi powinni od razu usuwać! Ponieważ kiedy poczują się pewnie w tym temacie już nie przestaną. Zaczną posuwać się dalej i dalej. To działa jak amfetamina.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też próbował oszukać!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj jojoj dobrze ze do mnie nie napisal.... ;) wspolczuje Wam, moi drodzy przyjaciele)

    OdpowiedzUsuń
  14. A do mnie pisał, i jak każda wiadomość typu "odsprzedaj mi konia pliss.." trafiło toto do kosza. I radzę wam robić to samo - po prostu ignorować takie propozycje, nie ważne czy od arsena, .Owilenta. czy nie znanych nam jeszcze oszustów i korzystać z bezpiecznych opcji dostępnych w grze przynajmniej dopóki nie poczujecie się pewnie w grze. Każdy oszust aby działać potrzebuje.. frajerów których naciągnie, taka jest prawda niestety, a wystawiając konie czy przedmioty za bezcen - robicie to na własne ryzyko i z własnej woli.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=10178654
    to był mój koń!

    OdpowiedzUsuń
  16. MI niestety ukradł 5 koni:
    1 http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=6543316
    2 http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=6850410
    3 http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=6847101
    4 http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=2149321
    5 http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=7729491
    i to na początku mojej gry - ale z niego świnia i oszust - szkoda że tacy złodzieje prowadzą swoją chora działalność kradzieży na howrse

    OdpowiedzUsuń