Akcja "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"

Witaj na stronie naszej akcji "STOP OSZUSTOM NA HOWRSE"!

Jak wiadomo, według regulaminu howrse niewiele rzeczy zasługuje na zgłoszenie jako nadużycie. Jeżeli ktoś oszuka Cię przy wymianie, czy sitter którego zatrudnisz okaże się graczem który tylko czeka na to, by zniszczyć czyjąś ciężką pracę, nie możesz zrobić praktycznie nic.

Nasz projekt ma na celu chronić graczy przed takimi oszustami, a tych którzy zachowają się nie uczciwie karać poprzez umieszczenie o nich informacji na tym blogu. Zanim więc dokonasz z kimś ryzykownej wymiany upewnij się, że nie ma go na naszej czarnej liście!

Aby jednak akcja ta miała sens, potrzebujemy twojej pomocy. Przede wszystkim dziel się swoimi doświadczeniami. Po drugie, umieść ten banner na swojej prezentacji! Aby dowiedzieć się, jak zgłosić oszusta i jak dodać banner >> kliknij tutaj <<

Jeżeli ktoś według Ciebie jest oskarżony niesłusznie bądź nie zasługuje na miano uczciwego gracza, koniecznie dodaj komentarz pod postem z jego imieniem, z wyjaśnieniem dlaczego tak uważasz. Niekulturalne komentarze bez wyjaśnienia zostaną usunięte.

data powstania akcji: 24.04.2012

poniedziałek, 21 maja 2012

jak udowodnić oszustwo

W niniejszym poście opiszę jak udowodnić, iż dany gracz cię oszukał.

1. Poprzez screeny, czyli zrzuty ekranu z rozmów i wymian. Gracz przyjął od ciebie przedmioty? Wejdź do swojego biura, znajdź informację dotyczącą wymiany / przekazania prezentu i naciśnij na klawiaturze klawisz "prt sc" albo "print screen"

następnie wejdź do dowolnego programu graficznego, np MS Paint (znajdziesz go w akcesoriach) i naciśnij ctrl + c. Upewnij się, że widać informację o wymianie, i zapisz plik w formacje PNG (nie BMP!!). Po zapisaniu pliku wejdź na

www.ifotos.pl

i wrzuć tam swój zapisany zrzut ekranu. Gdy wyświetlą Ci się kody, wybierz jeden z nich, najlepiej link bezpośredni i dodaj do komentarza, w którym chcesz zgłosić oszusta.

2. Poprzez link do kupionego konia.Jeżeli umówiliście się na wymiana koń przedmiot, wyślij link do skradzionego wierzchowca. W historii właścicieli będzie widniało, iż ta osoba kupiła tego konia za 500 na sprzedaży zarezerwowanej.

Jeżeli załączysz tego rodzaju dowód do komentarza zgłaszającego oszusta, będziemy mogli oficjalnie uznać go za nieuczciwego gracza :)

28 komentarzy:

  1. Login:lolja7712
    Powód: Mam multi konto/a i chciała wyłudzić odemnie hasło.
    Uważajcie i też mnie oszukała miała mi dać konia z złotym jabłkiem a ja jej różczke płodności , różczke wzieła a konia nie wystawiła : (
    UWAŻAJCIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Login: karolinam07
    Powód: Umówiłyśmy się,że zamienimy się końmi. Pierwsza wystawiłam konia. Kupiła go a potem zablokowała mnie! Tak zrobiła już z kilkoma osobami jak np. Nocnica lub Sylwia kocha konie.
    UWAŻAJCIE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Login : Zespół Howrse_
    Powód : Wysłał mi wiadomość o treści :
    Witaj ... ( mój login nie jest tu ważny ) ,

    Z związku ze zmianami w grze musisz nam podać hasło
    w celu zaktualizowaniu gry.

    Udanej gry
    Załoga Howrse

    Od razu widać po wiadomości że to oszustwo . Napisałam jej że jeśli jeszcze raz wyśle mi coś podobnego to zgłosze nadużycie . A potem zaczęła gadać do mnie że nie mam zgłaszać nadużycia . I Nadal nie wiem czy zgłosić tą wiadomość czy nie . Ale najlepsze : Wiecie jak można sobie wybrać na początku gry rasę i maść konia nie ? To ona wybrała Andaluza Carmello i nazwała go Uranos !!! Aha i ma 0 pkt karmy !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. login:..Owlient..

    Ma 0 punktów karmy i napisał/napisała mi żebym podała jej/mu email i hasło, nie podałam, a zgłosiłam, uważajcie na takich graczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. login:julita24xd
    napisała do mnie czy chce kupony za equus więc sie zgodziłam kase dostała a po kuponach nici ;/ jak chciałam do niej napisać co jest grane okazało się że mnie zablokowała największym problemem jest własnie to że nigdzie nie moge tego zgłosic ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Polkaaa obiecała mi neptuna za nocka(konia z zaczrowaną dynią), konia z ZJ i jednorożca!
    ale sprzedałam jej te konie po 500eq.
    i jak sie okazało neptunaa nie wystawiła
    konie zachowała
    no i mnie zablokowała!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Login : punia3 ma 0 pkt Karmy,ale też dużo multikont teraz gra na Julcianow.
    Powód:Najpierw napisałam do niej w sprawie kupna,potem nawyzywała mnie(nawet nie wiem za co...),następnie próbowała się wlamać,ukradła konia na szczęście słabego i 2x PZ.Nic więcej bo zmieniłam hasło.Później napisała jeden wyraz: Trolololololo!
    Zablokowałam ją,ale w między czasie miała dużo multi: punia 5 , kuniareczka, misia.konie i wypisywała do mnie z nich!Zgłaszam na czarną listę

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna osoba ma trzy konta on nazwach:Qiuua Donia,
    Fan_Horse2001,Shana321

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qiuua Donia ma jedno konto .
      Ale słyszałam od niej , że Domin ma 5 multikont .

      Usuń
  9. Login:pomocnik OW

    Konto stworzone tylko po to by wyłudzać hasła graczy, pod pretekstem loterii dla wybranych. Podaje się za, tak jak w Loginie, pomocnika Ow'a.

    PS: Nie wiem jak ją zablokować. Chciałabym, żeby już nikogo nie oszukała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anionimowy który napisał 20 września 2012 .
    Qiuua Donia ma jedno konto .

    A , Jest Domin . Stworzył/ła 5 kont ...
    Konie i Psy , uważa , że się ktoś jej/jemu włamał
    (KASIA216)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecnie:
    Domin (ma konto DOooominnika czy coś)
    Konie i Psy (stworzył/ła kilka kont , obecnie gra na Perkozik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Login: juleczka66
    Jest oszustem ponieważ: Spytała czy pomogę w dokonaniu, chciałam konia w zastaw ale nie chciała go dać. Mówi że za 10 tysięcy sprzeda, a potem kupi. Po kupieniu napisała: -Wystaw go na sprzedaż może ktoś kupi-, a potem mnie zablokowała. Dowód koń kupiony za 10 tys.: http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=11332112

    OdpowiedzUsuń
  13. UWAGA - Domin .
    tworzy multikonta , wyzywa przez nie graczy (sama ucierpiałam) , a potem je usuwa .

    OdpowiedzUsuń
  14. Login:Lennonka
    Zaproponowałam jej wymianę konia
    ona się zgodziła ale kazała mi wystawić pierwsza..
    myślałam że jest uczciwa, więc wystawiłam pierwsza.
    ona kupiła konia i chciałam do niej napisać wystawisz?
    Ale nie mogłam bo mnie zablokowała!
    Uważajcie na nią to podła oszustka! Nie ufajcie jej
    Udaje że jest uczciwa.. A tak to czeka na takich naiwnych graczy aby coś fajnego im ukraść przy wymianie!

    OdpowiedzUsuń
  15. login Molle
    umówiliśmy się że wymienimy konie napisała do mnie eszm że ona nie wystawia pierwsza ja powiedziałam że ok i ja pierwsza wystawiam zabrała konika a swojego mi nie oddała!uważajcie na eszm!

    OdpowiedzUsuń
  16. login: Vivka, Sidilana, Domisia xDD
    Zgłosiły mnie za to, że napisałam na SWOJEJ prezentacji co myślę o Justinie Biberze. One uważają, że ja je obraziłam, a jakoś inne osoby nie zwracają na to uwagi. Vivka oraz Sidilana
    obraziły mnie na swoich profilach! Zgłaszam również, iż Vivka posiada/posiadała multikonta. (Dowód w wiadomościach prywatnych), a Sidilana obraziła mojego "idola" również (Dowód w wiadomościach prywatnych). Innymi słowy one zgłaszają mnie, za obrażenie ich idola, a same potem obrażają mojego.




    OdpowiedzUsuń
  17. fun-horse miała się wymienić ze mną na boskie za Falabellę, sprzedałam jej falabellę za 500eq, a ona teraz nie odpisuje, a konie oczywiście nie zostały wystawione. Moja falabella została już sprzedana za 7k innemu graczowi
    nie ufajcie jej/jemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu dowód
      http://i57.tinypic.com/30calj5.png

      Usuń
  18. Słyszałam mnóstwo razy o fun-horse

    OdpowiedzUsuń
  19. Login:werona 123
    werona 123 Oszukała mnie o 3 kupony!Miała dać Nyksa a nie dała.Uważajcie na nią.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gracz Neon to oszust ,ukradł mi konia i złote jabłko.
    Wszystko to zrobił pod pretekstem wymiany!!!
    Uważajcie na niego
    Dla ciekawych Link:

    http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=2611122

    OdpowiedzUsuń
  21. Login: Sylwia1235
    Powód: Zaproponowała wymianę końmi, szła w zaparte, że nie chce być pierwsza, bo ją oszukano. Ja również nie chciałam być pierwsza. Wpadłam na pomysł, że ja wystawię jej konia za 30 tys., czyli tyle ile jest wart, ona go kupi i za taką samą cenę wystawi jej konika. Do wymiany nie doszło, co prawda nie oszukała mnie, ale zrobiłaby to spokojnie bez skrupułów :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Login: Dawidek18
    Powód: napisała do mnie dziewczyna (kcka), która chciała wymienić się za konie, wystawiłem więc konia w zarezerwowanej za 500 a ona tego nie zrobiła i zablokowała mnie. Tutaj jest wszystko: http://s3.ifotos.pl/img/oszustwop_esnqenh.png

    http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=7002989

    OdpowiedzUsuń
  23. Login: Seba kruk
    Powód: Napisałem do niego ze względu że szukał osób do usmiercania koni, miał wysoki ranking i w sumie ktos mi go kiedyś polecił, własnie poprzez uśmiercanie koni . Sprzedaż miała wyglądac standardowo jak wszystkie 8 koni za kupon i dwa za 500 eq. Wystawił mi konie i po usmierceniu nie dostałem zapłaty, ani odpowiedzi na wiadomości!

    Oto dowody, nie będe gołosłowny!
    http://s5.ifotos.pl/img/seba-kruk_wphween.png
    oraz
    http://s10.ifotos.pl/img/seba-oszu_wphweww.png

    Mój login do kontaktu : daktyl

    OdpowiedzUsuń
  24. michelle515 lena24 ie mam 30kuponów bo użyłam je ale jak zainstalujesz to da ci howsre za darmo
    Ale to hasło do FFF nie musisz podawać tylko do howsre hasło jeśli chcesz 30kuponów

    Musisz mieć program na urządzeniu (FFF) a żeby go zainstalować potrzeba hasło do urządzenia i internetu oraz e-mil a potem wchodzisz na konto na howsre i masz KZD i iinstalujesz i jeszcze to FFF kosztuje 50groszy default smiley :) powodzenia jeśli coś to zainstaluje

    Zainstaluj mi ten program z 30 kuponami. Albo nie. powiedz mi jak się go instaluje, OK
    Nie, no sorki, ale mam pomysł ty to zrób prześlij mi rzeczy z CR, OK? tak, wiem że to brzmi żałośnie ale naprawdę nie mogę. Hasła nie mówię nikomu i niczemu.
    To dasz mi to 30 kuponów?

    OdpowiedzUsuń
  25. Aleksandra225 - oszust = wymiana końmi - 26 latek za konia z psem
    Nie wiem, czemu nie mogę wkleić screenów..

    OdpowiedzUsuń
  26. login: Thilave
    Powód: Niesłusznie mnie oskarża i grozi karą

    OdpowiedzUsuń